Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, Ogos 23, 2009

DAP yakin Salleh Man akan menang | Nizar News



PERMATANG PAUH, 22 Ogos : Pilihan raya kecil (PRK) Dun Permatang Pasir kali ini dilihat mendapat sokongan padu daripada komponen Pakatan Rakyat yang meletakkan PAS sebagai calon dalam PRK tersebut.

Bermula daripada pelancaran jentera pilihan raya Pemuda Pakatan Rakyat yang diadakan di Kampung Pelet baru-baru ini, gerak kerja bagi memastikan kemenangan calon PAS dipergiatkan sehinggalah ke hari pengundian.

Ahli Parlimen Bukit Mertajam, Chong Eng telah mengetuai kumpulan ahli-ahli DAP bagi meraih undi daripada 25 peratus pengundi kaum Cina.

Menurut beliau lagi risalah dan bahan bacaan yang diedarkan kepada penduduk setempat adalah bagi memberi maklumat terkini mengenai calon PAS dan juga mengenai agenda pembangunan yang akan dilaksanakan oleh Pakatan Rakyat khususnya di Pulau Pinang.

"Apabila kita turun padang maka kita akan tahu bahawa sokongan daripada penduduk khususnya bukan Melayu kepada Pakatan Rakyat adalah menggalakkan.Saya juga yakin dengan cara ini ia dapat menangkis tuduhan dan dakwaan yang negatif daripada Barisan Nasional dalam memenangi pilihan raya ini.

"Saya yakin calon kita akan menang dan dapat mempertahankan kerusi yang sedia ada. Namun begitu usaha akan kita lipatgandakan bagi memastikan bahawa calon daripada PAS menjadi pilihan kepada pengundi bukan Melayu dalam pilihan raya kecil Permatang Pasir kali ini," katanya.

siasahdaily


E-Jariah: Beri sekali dapat banyak kali...
Daftar SEKARANG!!! Pulangan LUMAYAN !!!
Kelab BlackV6
BELI BUDU,DODOL,SERUNDING ONLINE...SUE 013-9650658
Blog YB Nizar Jamaluddin
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive