Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Jumaat, Julai 16, 2010

Nenek dicabul lelaki 50an

KUALA PILAH - Seorang lelaki berumur dalam lingkungan 50-an bertindak gila apabila nafsu menguasai pemikirannya sehingga tergamak menjadikan wanita bergelar nenek yang menoreh getah sebagai sasaran melepaskan nafsu serakahnya, di sini.

Lelaki terbabit secara tiba-tiba mendekati mangsa yang ketika itu berseorangan, sebelum menolaknya sehingga terjatuh.

Menurut sumber, sebaik sahaja nenek berumur 68 tahun terjatuh, lelaki itu menindih badan wanita malang itu yang ketakutan dan tidak berani melawan.

Kemudian, lelaki terbabit bertindak ganas membuka pakaian mangsa tetapi nenek berkenaan berusaha menolak keinginan lelaki itu yang mahu melakukan hubungan seks bersamanya.

Lelaki yang dikatakan mempunyai beberapa anak itu tidak berputus asa walaupun hasratnya ditolak.

Selang beberapa minit mencabul mangsa, suspek akhirnya mengalah dan meninggalkan wanita itu di ladang getah terbabit.

Wanita yang terkejut dengan perbuatan suspek bergegas pulang ke rumah kerana takut diperlakukan seperti itu lagi dan membuat laporan polis tidak lama kemudian.

Difahamkan, sepasukan polis yang menerima maklumat melakukan siasatan lanjut sebelum memberkas suspek di sekitar lokasi kejadian sehari selepas laporan diterima.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kuala Pilah, Suprintendan Jaafaf Baba mengesahkan kejadian jam 7.30 pagi, Sabtu lalu dan siasatan masih dijalankan.

“Suspek sudah ditahan dan direman bagi membantu siasatan. Kes disiasat mengikut Seksyen 354 Kanun Keseksaan kerana kesalahan mencabul kehormatan.

"Sesiapa yang mempunyai maklumat mengenai kejadian ini diminta tampil membantu siasatan dengan menghubungi talian 06-484 2222," katanya.

SH

3 ulasan:

  1. nenek ni mesti tak jemu mata memandang,dah nak monopous pun syokk..

    BalasPadam
  2. pengaruh internet kot..kahkahkah

    BalasPadam
  3. ini lah akibat BARANG NAIK

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive