Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Rabu, Julai 07, 2010

Siang belajar malam kerja spa korek


Seorang wanita Indonesia cuba bersembunyi dengan meniti di papan tanda iklan pusat itu yang terletak di tingkat satu ketika diserbu Jabatan Imigresen.

2010/07/07

PETALING JAYA: Pusat refleksologi yang dipercayai menawarkan pakej urutan batin di Dataran Sunway, Kota Damansara di sini, dikesan dilindungi pihak tertentu malah dipercayai turut menggunakan khidmat pelajar warga asing genit bagi tujuan kegiatan tidak bermoral.

Malah, pelajar terbabit dikesan menjalankan kegiatan ‘spa korek’ itu pada waktu malam sebagai pekerja dan menjelang siang sebagai pelajar di sebuah institusi pengajian tinggi di ibu kota.

Ini terbukti apabila dua pelajar wanita warga asing ditahan bersama 10 wanita warga asing lain termasuk dari China, Indonesia, Myanmar dan Indonesia berusia 20 hingga 30 tahun dalam dua serbuan berasingan di dua pusat refleksologi, kira-kira jam 11 malam kelmarin. Dalam serbuan pertama, dua pelajar masing-masing warga China dan Indonesia ditahan dan pemeriksaan lanjut mendapati mereka menyalahgunakan pas pendidikan dan lawatan sosial dengan melakukan kegiatan tidak bermoral.


Timbalan Penolong Pengarah Penguat Kuasa Jabatan Imigresen Selangor, Johari Supardi, berkata serbuan dilakukan selepas menerima maklumat awam dan risikan pihaknya yang mengatakan premis itu turut menyediakan khidmat seks dengan pakej RM150 selain urutan badan.


Katanya, serbuan kedua dijalankan di sebuah lagi pusat refleksologi di belakang premis pertama dan menahan empat lagi wanita warga asing.


Menurutnya, dalam serbuan itu, seorang wanita Indonesia cuba bersembunyi dengan meniti di papan tanda iklan pusat itu yang terletak di tingkat satu, tetapi dikesan apabila anggota penguat kuasa yang menjalankan pemeriksaan ternampak kakinya.

HM

1 ulasan:

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive