Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Jumaat, Jun 10, 2011

6 tahun jadi pemuas nafsu abang ipar


Seorang anggota tentera dikesan menjadikan adik iparnya sebagai tempat pemuas nafsu serakah sejak mangsa berusia 19 tahun lagi. Lebih malang lagi mangsa yang kini berusia 25 tahun turut didera dan diugut jika melaporkan kejadian itu kepada sesiapa termasuk keluarganya.

Malah lebih keji lagi apabila kakak kandung wanita itu turut bersubahat menyembunyikan kegiatan jahat suaminya sehingga mangsa melahirkan seorang anak perempuan yang kini berusia dua tahun.

Difahamkan gadis yang tidak tahan menanggung derita apabila kerap dirogol tampil membuat laporan di Balai Polis Gemencheh dekat sini Jumaat lalu.

Kejadian terakhir berlaku kira-kira jam 10 malam Khamis lalu apabila mangsa menerima khidmat pesanan ringkas (SMS) daripada abang iparnya itu mementa dia pulang segera ke rumah di Gemencheh, katanya.

Katanya, mangsa yang mengetahui musibah buruk bakal menimpanya enggan pulang ke rumah dan tindakan itu menimbulkan kemarahan suspek yang bertindak mencarinya di tempat kerja.

"Namun, belum sempat sampai di tempat kerja mangsa, suspek bertemu mangsa berhampiran stesen minyak di Pekan Gemencheh, sebelum mengheretnya menaiki motosikal dan memukul kepala mangsa dengan tangan.

"Suspek kemudian membawa mangsa ke sebuah kebun getah berhampiran Taman Bunga Raya menghala Kampung Seri Ashan, dekat sini, lalu merogolnya. Mangsa yang tidak tahan dengan kelakuan abang iparnya itu kemudian membuat laporan polis.

Suspek yang berusia 38 tahun bertugas di sebuah kem tentera dekat Gemas kini direman 7 hari mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan jika sabit kesalahan boleh dipenjara sehingga 30 tahun dan sebatan.

mimpi-senja

SUDAHKAH ANDA MENGUNDI? KALAU BELUM,SILA UNDI BIAQPILA SEKARANG...SEKALI-SEKALA,APA ADA HAL KAN?
GUA MEMERLUKAN RAMAI PENGUNDI HANTU BAGI MEMENANGI PILIHANRAYA INI... KAH!KAH!KAH!KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

1 ulasan:

  1. Dunia sekarangggg.. Giler la lelaki tu.. Tu dah ada bini tuuuu.. Isteri dia pun giler jugak.. Benda macam tu pun boleh bersubahat sama.. Laki bini sama je mentalllllll....

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive