Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Rabu, Jun 22, 2011

Gila Seks: 6 Tahun Cabul Anak Tiri


[SH] AYER KEROH - Gara-gara penderaan seks terhadap anak tirinya, seorang peniaga gerai dihukum penjara lima tahun oleh Mahkamah Sesyen Ayer Keroh, di sini, semalam.

Hakim Ahmad Sazali Omar menjatuhkan hukuman berkenaan terhadap tertuduh yang berusia 43 tahun selepas mengaku bersalah terhadap pertuduhan dibacakan jurubahasa mahkamah.

Berdasarkan pertuduhan, tertuduh sebagai seorang yang mempunyai pemeliharaan seorang perempuan berusia 15 tahun, telah menganiayai dari segi seks kanak-kanak itu dengan menyebabkan atau membenarkannya dianiayai sedemikian di dalam bilik di gerai nombor 5, Mohd Khairul Segar Abdullah Citarasa Pulau Besar, antara 11 dan 11.30 malam pada November tahun lalu.

Tertuduh yang hadir ke mahkamah dengan ditemani ahli keluarganya ketika rayuan, memohon dikenakan hukuman ringan dengan alasan sudah insaf dan berjanji tidak mengulangi kesalahan itu.

Bagaimanapun, Timbalan Pendakwa Raya, Akmalhana Mohammed, meminta mahkamah menjatuhkan hukuman setimpal iaitu dipenjarakan bukan didenda.

“Ketika kejadian, mangsa didera secara seksual berlarutan dari umur sembilan sehingga 15 tahun dan sebagai bapa tiri, tertuduh sepatutnya menjadi pelindung bukannya bertindak sebaliknya,” katanya.

Berdasarkan fakta kes, Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) Jasin menerima aduan daripada orang awam melalui talian Nur dan menyatakan terdapat kanak-kanak disyaki didera dan dicabul bapa tirinya.

Hasil siasatan mendapati, mangsa yang membantu tertuduh menjual makanan ringan di Pulau Besar dianiayai dan didera secara seksual dengan memasukkan jari ke dalam kemaluan mangsa selama enam tahun sejak berusia sembilan tahun.

Tertuduh kemudian ditangkap polis pada 16 Jun lalu.

SH/duniacacamarba.


SUDAHKAH ANDA MENGUNDI? KALAU BELUM,SILA UNDI BIAQPILA SEKARANG...SEKALI-SEKALA,APA ADA HAL KAN?
GUA MEMERLUKAN RAMAI PENGUNDI HANTU BAGI MEMENANGI PILIHANRAYA INI... KAH!KAH!KAH!KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive