Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, Jun 26, 2011

Tiba2 Mat Saleh mabuk jadi dewa pujaan UMCO

Oleh: Anak Melayu Kedah (AMK)

Lebih 10 dekad Anwar dicop ejen Amerika Syarikat, alat Barat dan alat Yahudi. Tiba-tiba saja dua orang Mat Saleh mabuk dari Amerika Syarikat menjadi dewa pujaan pengganut ajaran UMCO mengeluarkan kenyataan bahawa pelakon video lucah yang heboh satu dunia itu adalah Anwar Ibrahim.

Laporan Hany Farid and Lorenzo Torresani dari Dartmouth College di Hanover, New Hampshire, Amerika Syarikat, pada 4 Jun, terdapat persamaan 99.99 % lelaki dalam klip video itu, apabila dibandingkan dengan foto Anwar berdasarkan analisis pengenalpastian wajah.

Kedua Mat Saleh mabuk itu tidak syak lagi adalah individu yang ditunjukkan oleh APCO penasihat UMCO Be End. Kalau mai dari APCO, maka tak payah buat kajian pun dah tahu hasilnya. Lebih kurang Zul Kulim jugak, bayaq upah suruh dia cakap apa-apa pun.

Tandatanya yang timbul ialah bagaimana mereka mengenalpasti tubuh Anwar yang sebenar, sedangkan mereka tidak pun datang menyiasat jasad Anwar sendiri? Ia hanya berdasarkan beberapa foto yang dibekalkan oleh pihak tertentu. Tidak mustahil jika mereka dibekalkan foto yang diambil dari video fitnah itu sendiri sebagai rujukan untuk dua Mat Saleh mabuk itu. Jadi, memang samalah!

Cukup-cukuplah tu UMCO... hanya rakyat Malaysia yang pekak, bengong, bodoh, bengap, tolol, bahlol, wailon, tak dak akai, terencat, sembab, gila saja yang nak percaya konspirasi jahat bikinan Iblis Laknatullah hangpa tu.

kedahla


SUDAHKAH ANDA MENGUNDI? KALAU BELUM,SILA UNDI BIAQPILA SEKARANG...SEKALI-SEKALA,APA ADA HAL KAN?
GUA MEMERLUKAN RAMAI PENGUNDI HANTU BAGI MEMENANGI PILIHANRAYA INI... KAH!KAH!KAH!KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive