Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Khamis, Jun 16, 2011

MASIH TENGOK BERITA TV3SUKU?




Siapa masih tengok Berita 8pm TV3 ?

Sekarang, atuk di kampung kawasan pendalaman sudah boleh melayari alam siber untuk mendapatkan maklumat terkini. Nenek yang berada di pangsapuri kos rendah dah boleh layari alam siber untuk mendapat 'tuition' dalam masak 'Chicken Chop' untuk cucu kesayangan nya. Pemilik Mercedes Benz C super dah boleh layari alam siber dan beli alat ganti tanpa pergi ke negara itu. Tanpa meninggalkan ruang keselesaan anda, maklumat boleh diperolehi.

Jadi siapa yang masih tengok Berita jam 8pm di TV3 ? Kalau nak cakap orang lama, mesti. Tetapi kalau tanya Gen Y sekarang, hampir semua akan cakap mungkin tengok Television sekali seminggu. Kerana alat yang dia pegang dalam tangan lagi murah dari ASTRO dan lagi seronok di guna. Media Prima, Tuan kepada TV3 sudah ada pelbagai website di alam maya tetapi tidak banyak yang di ketahui rakyat. Ini mungkin kerana protokol Media Prima yang tidak begitu 'Young and Easy Friendly', dan berita yang kurang di minati oleh Pemuda sekarang. Seperti sebuah bas to Nigeria di langgar oleh sebuah lori yang di pandu oleh seorang Brazilian. Berita seperti ini sudah tidak di minati oleh golongan Muda hari ini.

Walau apa pun, TV3 adalah tulang belakang kepada Berita Media Massa dan akan terus begitu sampai Pilihanraya Umum nanti. Selepas itu.......

Sumber ~ Kritis Online


SUDAHKAH ANDA MENGUNDI? KALAU BELUM,SILA UNDI BIAQPILA SEKARANG...SEKALI-SEKALA,APA ADA HAL KAN?
GUA MEMERLUKAN RAMAI PENGUNDI HANTU BAGI MEMENANGI PILIHANRAYA INI... KAH!KAH!KAH!KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

1 ulasan:

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive