Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, Jun 19, 2011

Hishamuddin, Khairy main wayang untuk gagal Himpunan Bersih- AMK

KUALA LUMPUR: Perbalahan Naib Presiden Umno, Datuk Seri Hishamuddin Tun Hussein dan Ketua Pemudanya, Khairy Jamaluddin berhubung perhimpunan sayap parti itu disifatkan sebagai wayang semata-mata.
Naib Ketua Angkatan Muda KEADILAN (AMK), Azmizam Zaman Huri berkata, apa pun sebabnya, ia bertujuan untuk menggagalkan perhimpunan Bersih 2.0 yang bakal diadakan di Kuala Lumpur pada 9 Julai ini.
“Ini semuanya wayang, sebenarnya tujuannya hanya untuk menghalang perhimpunan Bersih.
“Konon-kononnya nanti Pemuda Umno tidak akan diberikan permit. Jadi mereka (polis) akan kata tidak ada sebab untuk mengeluarkan permit kepada Bersih.
“Sebenarnya kita sedia maklum tentang perkara ini. Ia bertujuan untuk menakutkan-nakutkan peserta dan rakyat yang akan menyertai Perhimpunan Bersih 9 Julai nanti,” katanya kepada Keadilandaily.com.
Khairy dalam laporan media hari ini menegaskan akan tetap mengadakan perhimpunan Pemuda Umno, pada tarikh dan tempat
yang sama perhimpunan Bersih diadakan.
Katanya, Pergerakan Pemuda Umno tidak gentar dengan ancaman Hishamuddin yang memberi amaran supaya bersedia menerima padah jika meneruskan perhimpunan itu.
Beliau dilapor berkata, Hishamuddin yang juga bekas Ketua Pemuda Umno boleh memberi amaran tetapi sayap Umno itu akan tetap meneruskan rancangannya, walau apa pun berlaku.
Terdahulu, Hishamuddin yang juga Menteri Dalam Negeri hari ini memberi amaran mana-mana pihak yang menganjurkan perhimpunan pada 9 Julai ini, termasuk Pemuda Umno akan berdepan akibat dan tindakan undang-undang. -KD

SUDAHKAH ANDA MENGUNDI? KALAU BELUM,SILA UNDI BIAQPILA SEKARANG...SEKALI-SEKALA,APA ADA HAL KAN?
GUA MEMERLUKAN RAMAI PENGUNDI HANTU BAGI MEMENANGI PILIHANRAYA INI... KAH!KAH!KAH!KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive