Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Khamis, Jun 30, 2011

Sampai sekarang PAPA GOMO Si Tukang Fitnah kesayangan UMNO masih gagal siar keseluruhan klip video


Ahli Parlimen Sungai Petani, Datuk Johari Abdul mencabar 'blogger' Papa Gomo(gambar)(supaya mendedahkan keseluruhan klip yang disiarkan dalam laman web www.papagomo.com petang semalam.

Cabaran ini dibuat beliau berikutan klip yang disiarkan terlalu pendek sedangkan beliau bersama trio 'Datuk T' adalah lebih daripada setengah jam.

"Saya mencabar Papa Gomo, kalau ada rakaman penuh tunjuk semua jangan setakat dua minit. Saya rasa lebih daripada setengah jam."

"Saya juga mahu cabar Papa Gomo untuk siarkan di mana Tan Sri Rahim tawarkan saya duit, Rahim tawarkan keselamatan dan wang kepada saya dan Rahim juga tawarkan untuk bawa saya berjumpa dengan PM. Tunjukkan, dia (Rahim) sebut dengan jelas."

Klip video berdurasi dua minit tersebut memaparkan trio 'Datuk T' bersama Datuk Johari Abdul menonton video seks yang cuba dikaitkan dengan Ketua Pembangkang, Datuk Sri Anwar Ibrahim.

Johari juga menafikan bahawa beliau mengakui kepada trio 'Datuk T' bahawa pelaku dalam video klip terbabit adalah Anwar, meskipun beberapa kali didesak oleh Tan Sri Rahim Thambi Chik dengan bertanyakan beberapa soalan yang cuba memerangkap beliau.

Beliau juga menjelaskan ayat yang diulang beberapa kali dalam klip terbabit yang cuba menuduh beliau mempercayai bahawa pelaku terbabit adalah Anwar sedangkan apa yang dimaksudkan bukan seperti yang didakwa blogger Papa Gomo.

"Setengah jam saya jumpa mereka, hanya satu ayat saja yang mereka keluarkan, saya kata "its not about Anwar, its about scene" bukan Sin (dosa) tapi Scene. Terdapat dua perbezaan perkataan tersebut, sin membawa maksud dosa, scene tempat kejadian."

Johari mendesak blogger tersebut berlaku secara adil kepada wartawan dan rakyat dengan menyiarkan keseluruhan klip terbabit seperti mana klip video fitnah hitam putih yang disiarkan oleh www.papagomo.com beberapa bulan lalu.

Dalam sidang media yang sama, Ahli Parlimen Balik Pulau, Yusmadi Yusoff mendesak Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) dan pihak polis supaya menangkap blogger tersebut kerana dilihat bersengkongkol bersama trio 'Datuk T'.

"Kami tahu siapa itu papa gomo dan kita agak terkilan dan kita akan beritahu pihak berkuasa hari ini kalau dalam masa terdekat ini Papa Gomo masih tidak ditangkap saya anggap ini adalah konspirasi kerana saya dapat maklumat siapa papa gomo itu daripada orang UMNO."

Beliau juga melihat bahawa blogger Papa Gomo ini boleh didakwa di mahkamah atas tuduhan sama yang telah dijatuhkan terhadap trio 'Datuk T'

"Hari saya tengok papa gomo dan lebih, kalau Rahim Thambi Chik boleh didakwa atas tuduhan membantu, papa gomo juga boleh dikenakan tindakan yang sama kerana saya telah melihat Akta Suruhanjaya Komunikasi dalam menerbitkan dia juga termasuk dalam penerbitan semula yang melibatkan jenayah."

"Hari ni jika kita lihat dalam laman web tersebut, bukan hanya video mengenai Datuk Johari itu diletakkan, malah gambar lucah juga terdapat dalam laman itu."

Yusmadi juga sanggup memberikan kerjasama kepada SKMM dan pihak polis untuk memberitahu siapa orang UMNO yang telah memberikan maklumat mengenai Papa Gomo bagi membolehkan beliau ditaangkap dan disiasat pihak berkuasa.

paspb2


SUDAHKAH ANDA MENGUNDI? KALAU BELUM,SILA UNDI BIAQPILA SEKARANG...SEKALI-SEKALA,APA ADA HAL KAN?
GUA MEMERLUKAN RAMAI PENGUNDI HANTU BAGI MEMENANGI PILIHANRAYA INI... KAH!KAH!KAH!KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

1 ulasan:

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive