Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, April 13, 2009

BUKIT GANTANG & BKT SELAMBAU:JANGAN PANDANG BELAKANG

PASCA 3 PRK : PR JANGAN PANDANG BELAKANG LAGI


Sebaik sahaja PR memenangi 2 PRK di Semenanjung 7 April lepas, saya berkata di dalam hati bahawa rakyat masih menaruh kepercayaan kepada PR walaupun terpaksa berdepan dengan kepimpinan baru BN yang dikatakan hebat (angkat bakul sendiri).

Rakyat masih yakin bahawa PR lebih baik dari BN dari segenap segi.

Kepercayaan rakyat kepada PR mesti dipertahan malah dipertingkatkan lagi. Kepercayaan rakyat mesti dibalas dengan program-program kebajikan untuk kesejahteraan rakyat sebagaimana yang dijanjikan.

Bagi saya apa yang penting sekarang selepas setahun lebih kerajaan PR di 4 buah negeri (setelah BN merompak kerajaan kita di Perak) mesti menunaikan janji-janji mereka semaksima yang mungkin. Kini tinggal lebih kurang 3 tahun lagi untuk kerajaan PR berbuat demikian.

Segala perancangan dan program yang dicadangkan mesti dikaji dari masa ke semasa supaya ianya berjalan secara baik dan 'on track' agar objektif dan janji-janji kita kepada rakyat dicapai pada masa yang ditetapkan.

Dari maklumat yang kita perolehi memang kerajaan kita di 4 buah negeri kita telah menunaikan sebahagian besar dari janji dalam manifesto lepas. Syabas saya ucapkan, cuma yang penting sekarang segala program dan projek ini mesti diwar-warkan di dalam media atau buletin penerangan bukan sahaja di dalam negeri masing-masing dalam di luar negeri iaitu negeri-negeri yang diperitah BN agar rakyat mereka tahu betapa prihatinnya kerajaan PR kepada rakyat. Dengan itu Insya Allah PRU akan datang mereka pula akan mengundi PR.

mutaligat.blogspot.com

description: pas,keadilan,umno,dsai,anwar,nizar,nik aziz,najib,zambry,ismail,umno,bn,pas,pkr,dap,bukit selambau,bukit gantang,batang ai,pilihanraya kecil,parlimen,dun,sg.petani,kedah,perak,sarawak,polis,fru,altantuya
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive