Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, Ogos 18, 2009

PROJEK MEE SEGERA DAH TAK LAKU DI PERMATANG PASIR | Nizar

Isu Pembangunan Tidak Relevan


PERMATANG PASIR, 17 Ogos : Isu menjanjikan pembangunan dan sogokan projek mee segera merupakan amalan Barisan Nasional (BN) di setiap pilihan raya kecil yang diadakan. Bagi calon PAS, beliau berpendapat bahawa BN sudah tidak mempunyai isu untuk digunakan dalam pilihan raya pada kali ini.


Beliau menyifatkan bahawa isu pembangunan merupakan isu yang tidak akan berkesan memandangkan Permatang Pasir sudah mempunyai prasarana dan kemudahan yg baik.

Menyentuh mengenai amanah yang akan dijalankan sekiranya memenangi kerusi DUN Permatang Pasir, beliau berkata, sekiranya dipilih oleh pengundi Permatang Pasir, beliau akan meneruskan agenda yang telah dijalankan oleh YB sebelum ini, iaitu Datuk Mohd Hamdan Abdul Rahman.

Ustaz Salleh turut mengharapkan sokongan berterusan oleh penduduk seperti mana mereka berikan kepada YB Hamdan sebelum ini yang memenangi DUN tersebut untuk 3 penggal.

Tegas beliau, "Kita perlu memikul amanah yang telah diberikan. Apatah lagi kita mendapat kepercayaan dari para pengundi dan apabila mencapai kemenangan, sudah tentu kesinambungan berterusan yang ditinggalkan oleh arwah dahulu harus diteruskan."



E-Jariah: Beri sekali dapat banyak kali...
Daftar SEKARANG!!! Pulangan LUMAYAN !!!
Kelab BlackV6
BELI BUDU,DODOL,SERUNDING ONLINE...SUE 013-9650658
Blog YB Nizar Jamaluddin
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive