Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Sabtu, Ogos 08, 2009

TEOH BENG HOCK : KETERANGAN PATOLOGI FORENSIK




Oleh ARIFFUDDIN ISHAK

SHAH ALAM: Inkues kes kematian setiausaha politik kepada Exco kerajaan Selangor, Teoh Beng Hoc yang akan disambung semula Isnin depan di jadual akan mendengar keterangan beberapa orang saksi termasuk ahli patalogi, pakar bedah siasat serta pakar forensik.

Peguam yang mewakili keluarga Teoh, Gobind Singh Deo berkata beliau difahamkan pada hari Rabu mahkamah mungkin akan mendengar keterangan dari pakar forensik Polis Diraja Malaysia (PDRM) yang menjalankan siasatan di tempat kejadian.

"Isnin ini kita ada keterangan dari pakar patalogi, pakar bedah siasat... selain itu saya juga difahamkan seorang pakar pembedahan forensik juga akan memberi keterangan, itu mungkin akan ambil masa keseluruhan Isnin dan mungkin juga Selasa.

"Manakala pada Rabu kita akan dengar keterangan dari pakar forensik polis yang telah menjalankan siasatan ke atas bangunan ini... mereka telah membuat siasatan tentang bangunan ini dan mereka akan memberi gambaran yang teliti," katanya ketika ditemui selepas mengadakan tinjauan bersama Koroner Azmil Muntapha Abas di tingkat 5, 14 dan 15 Plaza Masalam semalam.

Teoh, 30, Setiausaha Politik kepada Pengerusi Jawatankuasa Tetap Pembangunan Kampung Baru dan Penyelesaian Kilang Haram Negeri, Ean Yong Hian Wah ditemui mati di koridor tingkat lima bangunan Plaza Masalam pada 16 Julai lalu.

Kejadian berlaku selepas Beng Hock dipanggil sebagai saksi bagi membantu siasatan berhubung dakwaan penyalahgunaan wang kerajaan negeri di pejabat SPRM yang terletak di bangunan plaza tersebut.


mstar


E-Jariah: Beri sekali dapat banyak kali...
Daftar SEKARANG!!! Pulangan LUMAYAN !!!
Kelab BlackV6
BELI BUDU,DODOL,SERUNDING ONLINE...SUE 013-9650658
Blog YB Nizar Jamaluddin
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive