Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Khamis, Mac 11, 2010

Mahfuz enggan layan dakwaan 'badut hingusan'

Dakwaan ahli parlimen Kulim-Bandar Baharu Zulkifli Noordin bahawa wujudnya 'badut hingusan' dalam PAS, tidak perlu di layan, kata Naib Presiden PAS Datuk Mahfuz Omar.

"Layan buat apa. Biar dia melalak," katanya ketika dihubungi Malaysiakini petang ini,

mahfuz omar utusan malaysia lawsuit 231208 01Mahfuz, juga ahli parlimen Pokok Sena diminta mengulas kenyataan Zulkifli - yang dipecat daripada PKR Sabtu lalu - bahawa terdapat “badut hingusan” dalam parti itu yang melatah susulan ura-ura penyertaan kembali beliau dalam PAS.

Menulis dalam blognya semalam, Zulkifli berkata, beliau geli hati dan pelik dengan gelagat pemimpin itu yang melenting dengan perkara tersebut sedangkan beliau tidak pernah memohon bagi menyertai semula parti Islam itu.

Menjelang dan selepas Zulkifli dipecat daripada PKR Sabtu lalu, beberapa pemimpin kanan PAS dilaporkan menolak penyertaan semula ahli parlimen kontroversi itu dengan mengambil kira “setiakawan dalam Pakatan Rakyat”.

Selain Mahfuz, beberapa pemimpin PAS yang turut dilaporkan membantah hasrat beliau itu, antaranya dua lagi naib presiden PAS - Salahuddin Ayub dan Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man.

Dua ahli jawatankuasa pusatnya - Mohamed Hanipa Maidin dan Dr Hatta Ramli - turut menentang kemasukan semula Zulkifli dalam PAS.

Manakala setiausaha agungnya Datuk Mustafa Ali pula sebelum ini membayangkan gelapnya masa depan Zulkifli dalam parti itu.

Salahuddin juga enggan memanjangkan lagi perdebatan berhubung penyertaan semula ahli parlimen kontroversi itu.

"Saya tidak mahu komen, biarkan dia," katanya, senada dengan pandangan rakan sejawatannya itu.

malaysiakini




1 ulasan:

  1. Patut le pun...dia dah dinaiktaraf Badut Professional....kah kah kah nak terputus urat kentut aku.

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive