Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, Mac 28, 2010

Port pondan Jln Ipoh diserbu


KUALA LUMPUR: Sekumpulan mak nyah yang sibuk mencari pelanggan berhampiran stesen minyak di Jalan Ipoh di sini, bertempiaran menyelamatkan diri sejurus menyedari kehadiran polis yang menyerbu kawasan berkenaan.

Difahamkan, rata-rata lelaki yang berpakaian wanita dan menjolok mata berusia 18 hingga 30-an terbabit menjadikan kawasan stesen minyak itu sebagai lubuk mencari pendapatan dengan menjaja tubuh sejak dua bulan lalu.

Modus operandi yang digunakan ialah dengan menggamit dan merayu pelanggan yang melalui kawasan itu dan mengenakan mekap tebal untuk memikat pelanggan dan melakukan seks.

Kegiatan tidak bermoral itu, bagaimanapun terbongkar apabila sepasukan dua pegawai dan 11 anggota Bahagian Perjudian, Kongsi Gelap dan Maksiat (D7) Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kuala Lumpur (IPKL) menyerbu premis berkenaan, awal pagi semalam. Dalam operasi ‘Ops Noda’ jam 1.30 pagi itu, enam lelaki tempatan berusia 18 dan 30 tahun ditahan sebelum diserahkan kepada Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) untuk tindakan lanjut.


Pegawai Turus D7 IPKKL, Deputi Superintendan Razali Abu Samah, berkata selepas risikan dilakukan, pihaknya menyerbu kawasan berkenaan.


Beliau berkata, ketika serbuan, semua lelaki itu asyik mencari pelanggan dan melakukan urus niaga dalam premis terbabit.


“Berdasarkan siasatan awal, kami percaya mereka melacurkan diri untuk memperoleh pendapatan lebih,” katanya di sini, semalam.

hmetro





KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive