Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, April 06, 2010

Pendedahan Untuk Rakyat, Anwar Rela Terima Hukuman

HULU SELANGOR 5 APR: Datuk Seri Anwar Ibrahim rela digantung dari menghadiri sidang Parlimen berhubung pendedahan yang mengaitkan kerajaan Umno-Barisan Nasional dengan Apco Worldwide yang didalangi Yahudi berfahaman Zionis.

Ahli Parlimen Umno-BN dijangka mengemukakan usul untuk menghadapkan Anwar ke Jawatankuasa Hak dan Kebebasan Parlimen bagi menggantung Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat itu untuk tempoh yang tidak diketahui.
Anwar membuat kenyataan berani itu semasa berucap depan kira-kira 3,000 pengundi Hulu Selangor pada Majlis Penerangan Kerajaan Negeri Selangor di Kampung Desa Maju, Sungai Tengi.

Beliau mencabar Datuk Seri Najib Razak supaya menjawab persoalan yang ditimbulkan khususnya kaitan APCO dengan bahagian perisikan Israel, Shin Bet serta butiran perjanjian yang ditandatangani antara kerajaan dengan firma itu.

Anwar turut membidas Pemuda Umno yang lantang menuduh beliau mengkhianati Melayu tetapi menjahit mulut apabila isu APCO yang jelas ada kaitan dengan Yahudi Zionis, dibangkitkan.

Ucapan beliau juga menyentuh isu calon yang bakal membawa cabaran PKR. Anwar memberi jamiman calon PKR memiliki kewibawaan dan kredibiliti dalam memperjuangan nasib rakyat di Hulu Selangor.

Ketua Pembangkang itu juga berjanji betapa karenah segelintir calon PKR pada pilihan raya umum lalu hingga menimbulkan masalah kepada perjuangan rakyat, tidak akan berulang.

tvs




1 ulasan:

  1. pelik, sama2 kawan dengan yahudi pun nak maghah sama sendighi

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive