Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, April 27, 2010

Menanti TV-TV Yang Tidak Celaka

Oleh Lan Iisma

Ketika musim pilihanraya TV-TV di negara kita menjadi cukup celaka. Nasib kita sebagai rakyat negara yang demokrasinya setengah masak. Tiada satu pun TV yang tidak celaka apabila musim pilihanraya. Kita sentiasa menanti TV-TV menjadi tidak celaka.

Sampai bila-bila pun kita tidak akan merasai TV yang tidak celaka apabila BN memerintah. Sedangkan kita pembayar cukai juga. Amat payah untuk mendapat berita seimbang kedua pihak, yang senang mereka juga segala-galanya.

Kita sememangnya menunggu TV-TV yang tidak secelaka sekarang apabila PR memegang negara. TV-TV yang ada tentunya akan memberi ruang kepada BN dan PR tentunya mendapat peluang untuk melaksanakan dasar seimbang antara dua pihak dan tentunya tidak secelaka sekarang.

TV-TV celaka cukup menyampah sekarang lebih-lebih lagi melibatkan Hulu Selangor. Apa yang TV-TV celaka sampaikan sekarang kita mendengar juga, itulah pilihan yang ada dan kita akan membuat pertimbangan. Bagaimana dengan mereka yang tiada pertimbangan itulah bulat-bulat yang diterima. Tidak ada leper-leper dan pipih-pipih lagi.

Sambil menonton kita menyeranah juga. Kita sememangnya menanti TV-TV yang tidak celaka

ek-ele





Share

1 ulasan:

  1. Pas dah serik berkempen untuk PKR! Baca sini:

    http://satulimatiga.blogspot.com/2010/04/pas-serik-berkempen-untuk-pkr.html

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive