Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, April 20, 2010

BN Tersungkur MIC Lingkup



BN boleh guna siaran tv untuk berkempen.PR tak boleh.Inilah keadilan politik di Malaysia selagi mana BN terus diberi kuasa memerintah negara.

Kita lihat keputusannya nanti,samada BN yang diberi luang seluas-luasnya untuk menghentam PR melalui medianya ataupun PR akan memenangi PRK Hulu Selangor 25 April ini.Amat memalukan bagi BN,jika dengan kuasa media itupun BN masih gagal memenangi hati rakyat.

Berdasarkan pada tinjauan semasa,BN akan menghadapi kesukaran untuk memenangi PRK Hulu Selangor ini.PRK ini juga merupakan medan ujian buat MIC. Awal-awal lagi MIC diminta memenangi PRK ini,dan itu menandakan MIC akan lingkup selepas ini jika calon mereka terus ditolak rakyat.Kedudukan Samy Vellu juga mungkin terancam jika MIC yang mewakili BN kalah kali ini.Ini merupakan medan 'test market' bagi menentukan halatuju MIC dipersada politik tanahair.

Bagi PR pula,calonnya Zaid Ibrahim hanya berdepan dengan tohmahan kaki botol yang disuperimposekan dalam berbagai bentuk.Penarikan diri dua calon bebas juga menunjukkan mereka sudah tahu siapa yang akan menang.Buang karan saja nak bertanding...biaqpila.blogspot.com....apa ada hal.









2 ulasan:

  1. UMNO yang tewas teruk di PRK P 94

    http://relaxkedaikopi.blosgpot.com

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama22/4/10 1:09 PG

    zaid kalah.. lagi parah !!

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive