Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, April 25, 2010

Depa kata kita,depa pun gunakan kanak-kanak

UMNO-BN BUAT PROVOKASI SERTA GUNAKAN REMAJA DAN KANAK-KANAK DI BANDAR BARU BATANG KALI



Penyokong UMNO merempit di kawasan mengundi Sek Bandar Baru Batang Kali.


Penyokong dari gerombolan buat kacau. Hampir2 mencetuskan pergaduhan.


Balaci UMNO banyak memulakan provokasi perang mulut.


UMNO-BN gunakan kanak-kanak sekolah untuk raih undi.


Remaja bawah umur diperdaya oleh jentera UMNO-BN untuk kempen.


payahsungguh


Share

5 ulasan:

  1. Kerja sehari dgn upah lumayan. Mak bapak dia org pun tak bagi byk tu...

    BalasPadam
  2. umno jakun tak tau undang2 pilihanraya....dasar bersekongkol dengan israel-yahudi, perangai pun macam yahudi ler...dasar i israel btul...

    BalasPadam
  3. releks la org PR oii...sape yg mula dl hal ni...korang gn bdk2...kt pn nk gn jgk...br adil.btul x...hahaha

    BalasPadam
  4. Puak umno ni kata pi apa pun kat depa dah dasar pekak badak...apa depa gheti apco ka apa ka..puak laparq duit dan bodo turun menurun.

    BalasPadam
  5. Puak PR ni pn btul sgt ke.klu puak UMNO pkak bdak...Puak PR buta tuli...Kuat minum arak ngan main judi...lg truk...ckp puak UMNO ngan israel.aku rs anwar tu lg mcm tali barut israel...korang knal ke wolforitz tu ha...g slidik dl la...jgn ckp orh bodo la.korang lg bangang...

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive