Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

Kasi like saja apa ada hal...

Biaqpila on Facebook
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Jumaat, April 23, 2010

Wow!!! sokongan terhadap BN semakin meningkat

Empat keping gambar yang dirakamkan ketika ceramah oleh Ali Rostam mengesahkan kenyataan Muhyiddin yang mengatakan sokongan kepada BN semakin meningkat..

Perlu diingatkan diakhir ceramah itu ada cabutan nombor bertuah..


Sokongan kepada BN semakin meningkat, kata Muhyiddin

HULU SELANGOR, 22 April —Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata sokongan terhadap Barisan Nasional pada pilihan raya kecil kerusi Parlimen Hulu Selangor Ahad ini semakin meningkat.

“Saya dah lama di Hulu Selangor. Dapat lihat makin ramai yang sokong BN. Malam ini hadir lebih 500 orang, “ katanya ketika berucap di Rumah Umno Johor di Batang Kali malam ini.

Bagaimanapun, Muhyiddin berkata beliau yakin dalam hari-hari terakhir mengundi ini akan keluar banyak cerita tidak baik dan meminta para pengundi supaya sedar mereka berada di landasan yang betul.

“Yang penting pilih calon yang mewakili parti yang ada hala tuju yang jelas,” kata beliau.

Pilihan raya kecil itu menyaksikan calon BN P. Kamalanathan ditentang Datuk Zaid Ibrahim daripada Parti Keadilan Rakyat.

Menurut Muhyiddin, selepas 16 September 2008, BN semakin kukuh manakala PKR pula yang diketuai Datuk Seri Anwar Ibrahim semakin meretak.

“PKR umpama bangunan lama yang semakin meretak. Saya fikir tidak lama lagi Anwar akan terkontang keseorangan,” tambahnya.

Anwar telah menguarkan-uarkan bahawa beliau akan membentuk kerajaan persekutuan yang baru sebagaimana dijanjikan 16 September 2008, tetapi tidak menjadi kenyataan. — Bernama











Satu peningkatan yang mendadak!!



darisungaiderhaka







6 ulasan:

  1. Salam Biaqpila
    Alahai macamana nak bbaca. Tulisan biru atas background kelabu. Cemih mata ni dibuatnya.Tukar background boleh tak?

    BalasPadam
  2. ish! rugi takpi.. ada cabutan nasib mesti semua dapat sebab tak ramai orang... PRK yg lepas-lepas pun yg sedikit sebanyak menyumbang kekalahan UMCO sebab mcm ni laaa..ego..perasan hebat!!

    BalasPadam
  3. sudah tukar font....sorry di atas kesilapan.

    BalasPadam
  4. Terima kasih kerana tukar font. Ha! skrang ana boleh baca (Ko ni macam favorit biru & klabu aja)

    BalasPadam
  5. Itu font copy darisungaiderhaka la... hang x suka biru ka? itu bukan biru beend..itu biru pkr tu...kah!kah!kah!

    BalasPadam
  6. uih.. untungnye org H.Selangor. G dgr cramah pun ada cabutan no bertuah..mmg bertuah. Dah la duduk bawak khemah, atas kusi plak tu. Org PAS duduk atas tanah je, kalau bagus sikit lapik dgn Utusan Meloya.

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive