Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Khamis, April 29, 2010

Dua beradik hamba seks Ayah Teh


KUALA TERENGGANU – Pada usia yang masih muda, dua beradik terpaksa melalui kehidupan yang memeritkan apabila mereka menjadi hamba seks kepada bapa saudara sendiri yang dipanggil Ayah Teh sejak tahun lalu.

Dalam tempoh lapan bulan, mangsa berumur 14 tahun mendakwa dirogol beberapa kali oleh lelaki berhati binatang terbabit, sementara adiknya pula dicabul lebih 30 kali di rumah mereka di sebuah kampung di Besut.

Timbalan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah (Risikan/Operasi) negeri, Superintendan Mohd Zani Che Din berkata, mangsa pertama kali dirogol pada 28 Mei tahun lalu kira-kira jam 4 pagi ketika tidur bersama adik dalam bilik.

Menurutnya, bapa saudara mangsa kemudian dilaporkan masuk ke bilik berkenaan dan menyusup ke dalam kelambu tempat mereka tidur lalu membuka pakaian mangsa lalu merogolnya.

“Sejak kejadian itu, suspek dikatakan terus merogol mangsa beberapa kali sehingga 12 Januari lalu, sementara adik mangsa berumur 13 tahun mengadu turut dirogol suspek di ruang tamu rumah mereka.

"Selain dirogol, adik mangsa memberitahu dia dicabul suspek lebih 30 kali bermula 18 Disember tahun lalu sehingga 18 April lalu, namun kedua-dua beradik itu merahsiakannya kerana tidak tahu perbuatan itu salah," katanya, semalam.

Bagaimanapun, Mohd Zani berkata, perlakuan jahat Ayah Teh terbongkar apabila mangsa yang tinggal bersama nenek uzur dan suspek akhirnya membuat laporan di Balai Polis Jerteh kira-kira jam 1.57 tengah hari, kelmarin.

Berikutan laporan itu, polis menahan bapa saudara mangsa berusia 30 tahun yang tidak mempunyai pekerjaan untuk siasatan lanjut berhubung kejadian berkenaan.

Kes disiasat mengikut Seksyen 376 (B) Kanun Keseksaan kerana merogol.

sinarharian


Share

1 ulasan:

  1. harpkan pagar,pagar mkn padi!

    agaknya depan parents bebudak tu..pak sedara ni bralkun baiiiikkk punya

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive