Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

Kasi like saja apa ada hal...

Biaqpila on Facebook
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, April 20, 2010

Blog Kaki Kencing



Maka berbondong-bondonglah penyokong Umno berkunjung ke blog ‘kaki kencing’ ni setelah dijanjikan pendedahan paling ‘mengemparkan’ tentang calon PR di Hulu Selangor. Berseronoklah mereka semua dengan pendedahan ‘tukang karut’ ni dengan gambar Zaid memegang botol wisky berjenama jack daniels.

Tukang-tukang komen pun dengan nada Melayu-Apconya memuji tuan rumah dan 120% percaya dengan pendedahan eksklusif ‘gambar’ kat bawah ni.

Cuba pulak kita tengok gambar yang ini. Bayangkan tahap pemilik blog yang seronok mengencing penyokong Umno di blognya. Dah terang lagi bersuluh tuan empunya dan penyokong Umno ni tak pernah berubah nak jadi pandai.
Patut pun Tun Mahathir kata Umno sekarang ni membusuk dah sampai ke usus, maknanya satu badan dah bau hanyir termasuklah penyokong dan kebanyakkan bloggernya sekali.

Lepas ni kita tunggu pulak baki 8 keping gambar dan satu video 8 minit yang dikatakan melibatkan ‘3 pemimpin pkr’ dalam keadaan yang cukup ‘memalukan’ yang belum didedahkan dalam blog Gerakan Anti PKR.
Selamat menunggu ‘Pembohongan‘ dari pencacai dulu, kini dan selamanya.


best1of4.wordpress.com








2 ulasan:

  1. tahap cipan punye photoshop. blaja lagi la woii, wahai penulis blog pencacai. Syabas to biaqpila.

    BalasPadam
  2. kah kah kah GAP kantoi (Gabungan Anak-Anak Pelesit)
    kau carik keje lain laa GAP.. jadi supervisor kat kilang carlsberg lagi bagus... kenapa GAP tak layak jadi blogger?
    -dia takde etika
    -dia takde akal
    -dia takde takde otak
    -dia takut kat samy vellu
    -dia suka fitnah
    -dia cakap takde fakta
    -dia tak kesian kat mak bapak dia hahaha

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive