Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, Jun 07, 2011

Utuseks Malaysia Lembu UMporNO..Kah..Kah...Kah...!!!!

Pembohongan terbaru Utuseks Malaysia cuba mengaitkan DAP dengan cadangan mengadakan pemilihan bagi jawatankuasa masjid di Pulau Pinang. Laporan berita Utusan mendakwa kononnya pemilihan itu “dilihat bakal menjerumuskan institusi masjid ke kancah politik kepartian”.



Berita Utusan itu menambah, “jika dilaksanakan sepenuhnya, ‘pilihan raya masjid’ itu yang dijangka bermula pertengahan bulan ini akan menjadikan Pulau Pinang sebagai satu-satunya negeri yang pernah melaksanakan kaedah pemilihan seumpama itu”.



Setiausaha Politik kepada Setiausaha Agung DAP Zairil Khir Johari berkata DAP tidak terlibat sama sekali dengan soal pengurusan masjid di Pulau Pinang yang berada di bawah pentadbiran Majlis Agama Islam Pulau Pinang.



“DAP tidak ada wakil yang menduduki MAIPP. Jika MAIPP sendiri yang berpendapat langkah itu sesuai, ia terpulang kepada MAIPP dan umat Islam di Pulau Pinang. DAP tidak ada sebarang penglibatan dalam usaha itu,” katanya kepada Roketkini.



Sebaliknya, beliau menjelaskan, kerajaan negeri Pakatan Rakyat di Pulau Pinang yang dipimpin oleh Ketua Menteri Lim Guan Eng telah sedaya upaya mengangkat martabat Islam sebagai agama Persekutuan dengan memberi lebih peruntukan kewangan berbanding dengan pentadbiran Barisan Nasional dahulu.



Menurutnya, peruntukan bagi hal-ehwal agama Islam telah berganda dan kian meningkat setiap tahun sejak pentadbiran Pakatan Rakyat mengambil alih negeri pada 2008.



Perbandingan peruntukan Kerajaan Negeri untuk hal-ehwal agama Islam






2008 (BN)
2009 (PR) 2010 (PR)
2011 (PR)
RM12.5 juta
RM20.5 juta RM24.3 juta
RM33.3 juta


“Sekolah agama rakyat dan sekolah tahfiz juga diberi peruntukan tahunan di mana kerajaan BN dahulu tidak begitu bersungguh-sungguh melaksanakannya. Di samping itu, kerajaan negeri Pakatan juga memperuntukkan elaun tambahan sebanyak RM100,000 setahun kepada guru-guru KAFA,” tambah beliau.


Dari laporan dan penafian di atas kita dah boleh membayangkan bahawa Utuseks Malaysia adalah akhbar pemfitnah dan perosak fikiran rakyat, lihatlah bagaimana akhbar pencacai gampang itu memainkan isu untuk melagakan orang2 melayu yang mengaku beragama Islam mahupun tidak... hahahaa...



Kenapa gua mengatakan melayu yang mengaku Islam ataupun tidak...???



Sebabnya kerana.. jika melayu2 yang betul2 faham akan Islam diorang tidak akan melatah dengan provokasi dalam soal agama yang dimainkan oleh akhbar gampang tersebut.



Melainkan melayu2 yang mengaku beragama Islam jer... yang akan melatah kononnya Cina DAP campurtangan dalam hal ehwal agama... apakah punca mereka jadi begitu, sebabnya kerana songkok tinggi tiga jengkal dan otak menjadi tepu... hahaha....



Kenapa melayu2 yang mengaku Islam tu melatah... ini adalah kerana hati sanubari diorang busuk dan kotor, jika di lihat dari peruntukkan yang diberikan kepada Majlis Agama Islam Pulau Pinang nampaknya tiada diskriminasi antara kaum dalam soal beragama. Hanya puak2 jahanam UMporNO sahaja yang suka memainkan isu ini untuk memecah-belahkan rakyat.



Cukuplah dengan sebelum ini... puak2 laknat pemecah keharmonian rakyat negara ini memainkan isu kononnya DAP nak jadikan Kristian sebagai Agama Rasmi Malaysia, jawapannya sudah tentu bercanggah dengan Perlembagaan Negara.



Kononnya... kalau PR menang DAP akan melantik orang Cina sebagai Perdana Menteri..., jawapannya tetap bercanggah dengan Perlembagaan Negara. Kononnya jika PR menang di Johor... Chua Jui Meng akan jadi Menteri Besar Johor..., jawapannya tetap bercanggahan dengan Perlembagaan Tubuh Negeri Johor.



So... lu orang boleh nilaikan sendiri agenda umPORno dan lidah resmi Syaitannya iaitu Utuseks Malaysia cuba melaga-lagakan rakyat yang berbilang kaum dalam negara majmuk ini. Apakah parti laknat dan lidah syaitannya sudah lupa negara ini berbilang kaum dengan kepelbagaian agama. Padahal yang mempersetujui supaya negara ini untuk jadi sebegini adalah diorang punya the great.. great ancestor jugak yang setuju untuk kowtim dengan penjajah British suatu masa dahulu... hahaha...



Itulah pasal gua selalu pesan dengan member2 gua... kalau nak jadi bodoh biarlah bodoh seperti lembu, sebab lembu dah tentu2 nya bodoh sebab tak berakal, tapi janganlah jadi bodoh macam puak2 umPORno... ada otak.. ada akal.. tapi tahap kebodohannya mengalahkan lembu... muakakakakaaaaaaa.....!!!!!



Jadi lu orang pikirlah sendiri antara Lembu dan Puak2 umPORno mana yang lebih bodoh... kah.. kah.. kah...!!!!



Gua punya jawapan... melayu2 umPORno dalam Utuseks Malaysia adalah yang paling bodoh sekali, terutamanya yang bernama Awang Selamat iaitu level super MAHA BODOH kerana memainkan isu perkauman dan agama untuk memecahbelahkan rakyat...



ikutsukaakuisa


SUDAHKAH ANDA MENGUNDI? KALAU BELUM,SILA UNDI BIAQPILA SEKARANG...SEKALI-SEKALA,APA ADA HAL KAN?
GUA MEMERLUKAN RAMAI PENGUNDI HANTU BAGI MEMENANGI PILIHANRAYA INI... KAH!KAH!KAH!KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive