Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, November 08, 2009

Orang main bola,Demo main mercun | Nizar News



Sakit mata,sakit telinga dengan aksi penonton yang membakar mercun kata Zainal Abidin Rawop yang menjadi pengacara rancangan Wisel Penamat di TV1 semalam. Seorang jurukamera RTM (gambar atas) juga turut terkena balingan objek daripada penonton.

Segelintir penyokong Kelantan mula bermain mercun setelah aksi di padang tidak memihak kepada mereka,apabila ketinggalan 0-3. Nampak gayanya mercun masih lagi senang untuk dibawa masuk ke dalam stadium. Pihak yang mengawal keselamatan masih lagi tidak mampu mengesan mercun yang dibawa,kerana saban tahun kita akan melihat pesta mercun pada perlawanan akhir Piala Malaysia.Setakat ini tiada alat pengesan mercun yang mampu dicipta.Namun pada tahun ini pesta mercun lebih brutal dengan adanya kerusi yang dibakar oleh penonton.

Berikut adalah antara aksi panas yang berlaku di Stadium Bukit Jalil dalam perlawanan akhir TM Piala Malaysia seperti yang disiarkan secara langsung oleh TV1 semalam.









Saksikan Lelaki Kuat Pacak Langit
Beri sekali dapat banyak kali...
MAHUKAN PENDAPATAN RM2000-RM3000 SEMINGGU?
SEMUA KAMI LELONG!!!
Kelab BlackV6
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com

4 ulasan:

  1. takde semangAT kesukanan langsung.....orang dtg menyokong diorang datang buat hal...bakar sana bakar sini.... memang minda tong najis.....

    BalasPadam
  2. tak payah salahkan org. salahkan tok gurau n.ajis yang tak tahu nak didik org kelantan. inilah imej sebenar pas.

    BalasPadam
  3. Salam Ziarah.......

    Dicadangkan kepada FAM jika Kelantan masuk final lagi tahun depan peyokong dia tak payah mai stadium tengok kat rumah pun cukup.Ikut suka dia la nak bakaq tv ka rumah ka nak baling batu bata kayu ka janji kat rumah sendiri tak dak orang nak kacau.Ni meyusahkan orang menyusahkan bomba,polis,DLL.Tahniah pasukan Negeri Sembilan dan penyokongnya......

    BalasPadam
  4. sikap macam nilah bila mereka pilih pemimpin.Penuh dengan emosi dan fanatiknye.Bila la rakyat kelantan nak sedar.Nasib baik aku dah migrate.Pepun bini org kelantan adalah yg terbaik.Malu2 dan lemah lembutnya orangnya.Tenang jiwa suka hati.

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive