Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, Jun 28, 2010

Remaja Perempuan Berkhalwat Di Dalam Surau Hospital

Kalau nafsu sudah menguasai diri, semua tempat tidak dipeduli hatta rumah Allah pun mereka sanggup jadikan "port" untuk melepaskan nafsu syahwat mereka....


[METRO] JITRA: Seorang remaja perempuan berusia 15 tahun dicekup berkhalwat dengan pengawal keselamatan di surau Hospital Jitra (HJ), di sini, awal pagi Jumaat lalu ketika kedua-duanya nyenyak tidur.

Remaja itu yang sepatutnya berada di sisi bapa tirinya yang nazak di dalam wad hospital berkenaan dikatakan mengambil kesempatan itu untuk bertemu dengan buah hatinya yang baru dikenali sejak sebulan lalu.


Bapa tirinya itu dimasukkan ke HJ kerana menghidap tibi sejak sebulan lalu untuk mendapatkan rawatan berikutan penyakitnya semakin kritikal.


Difahamkan, pengawal keselamatan berusia 21 tahun itu pula baru bertugas di HJ sejak Februari lalu dan mengambil kesempatan menggunakan surau itu untuk mengelak perbuatannya dikesan. Menurut sumber, pasangan itu dicekup jam 1.30 pagi oleh beberapa pengawal keselamatan lain selepas orang awam yang hendak menunaikan solat musafir di surau itu, hairan apabila mendapati pintunya berkunci dari dalam.


“Surau dibuka 24 jam untuk memudahkan ahli keluarga pesakit yang datang ke situ menunaikan solat, jadi apabila pintunya berkunci, pengadu terbabit memaklumkan kepada pengawal keselamatan lain yang berada di situ untuk membukanya.


“Mereka kemudian mengintai melalui cermin di pintu belakang surau itu dan terkejut apabila mendapati pengawal keselamatan terbabit yang masih berpakaian kerja tidur bersebelahan remaja perempuan itu dan mengesyaki mereka melakukan sesuatu yang mencurigakan dan terus menghubungi Pejabat Agama Daerah Kubang Pasu (PADKP) untuk menahan mereka,” katanya ketika dihubungi semalam.


Ketika pihak berkuasa tiba di tempat kejadian, pasangan itu masih nyenyak tidur dalam surau dan terkejut apabila mendapati orang ramai berada di situ sebelum mereka dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah Kubang Pasu untuk siasatan lanjut.


Menurut sumber, pasangan itu memberi alasan hanya tumpang tidur di surau itu dan mendakwa tidak melakukan apa-apa.


Pengawal keselamatan yang masih bujang itu berasal dari Alor Setar, manakala remaja perempuan berkenaan berasal dari daerah ini dan bakal menduduki peperiksaan Penilaian Menengah Rendah (PMR) tidak lama lagi.


Sumber berkata, ketika ditahan, pasangan itu berpakaian lengkap dan pengawal keselamatan itu sepatutnya bertugas dalam pondok pengawal yang terletak kira-kira 100 meter dari surau.


“Remaja perempuan berkenaan pula dikatakan bergilir-gilir dengan ibunya untuk menjaga bapa tirinya dan diamanahkan menjaga bapanya itu pada waktu malam, manakala pada petang dia membantu ibunya berniaga.

“Dia yang masih bersekolah di sebuah sekolah menengah di daerah ini mengambil cuti sebulan untuk menjaga bapa tirinya itu, tetapi mengambil kesempatan melakukan maksiat bersama pengawal keselamatan terbabit,” katanya.


Pasangan itu didakwa mengikut Seksyen 9(1) dan (2) Enakmen Kanun Jenayah Syariah Kedah 1988 kerana disyaki berkurung sehingga mendatangkan syak kepada orang ramai dan sabit kesalahan boleh didenda tidak melebihi RM2,000 atau setahun penjara atau kedua-duanya sekali.

kafesantai.blogspot.com

1 ulasan:

  1. mau sula je lubang buntut dua2 ekor tu

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive