Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

Kasi like saja apa ada hal...

Biaqpila on Facebook
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, November 01, 2009

Badrul Hisham Dibeli UMNO-BN : S.Manikavasagam | Nizar News

Ahli Parlimen Kapar, S.Manikavasagam dengan lantang menyatakan kemungkinan besar bekas Adun Pelabuhan Klang, Badrul Hisham Abdullah di beli UMNO-Barisan Nasional.

Beliau yakin kerana dirinya turut pernah di tawar oleh ahli parti itu sebanyak 50 juta semasa mempunyai sedikit salah faham dengan PKR sebelum ini.

“Saya rasa Badrul di beli 10 juta atau 20 juta...Umno ada belakang di sini, masa sidang media, tengok siapa disebelahnya....masa saya ada perbalahan sikit dulu, Aziz Samsudin offer saya 50 juta, bukan 1 ringgit, 2 ringgit, tapi 50 juta, tapi saya masih disini, rakyat pilih kita, Badrul adalah pengkhianat kepada pengundi di Port Klang,” katanya.

Katanya, dakwaan ini menjadi lebih jelas apabila Badrul keluar dari parti itu dan menyertai parti bebas menyokong UMNO-BN.

Beliau berkata demikian kepada media di Majlis Rumah Terbuka Deepavali di Kota Damansara hari ini.

Beliau kesal Badrul gagal menjalankan tugas dengan baik dan kerana itu telah menyebab nama Parti Keadilan Rakyat tercemar.

Jelas YB Mike, Badrul langsung tidak mahu menemui mana-mana wakil rakyat lain yang mahu berjumpa dan berbincang dengannya.

Justeru itu, Manikavasagam setuju dengan cadangan Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim untuk memilih calon wakil rakyat dari parti itu yang benar-benar faham falsafah parti dan dengan semangat untuk memperjuangkan parti.

“Kita kena skrin calon, betul-betul jiwa rakyat baru bertanding..bukan macam Badrul, yang lain takkan lompat parti, kita

sumber: tvs


Beri sekali dapat banyak kali...
MAHUKAN PENDAPATAN RM2000-RM3000 SEMINGGU?
SEMUA KAMI LELONG!!!
Kelab BlackV6
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com

3 ulasan:

  1. Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
    Ha Ha Ha Lawak malam Ahad nak tersedak di buat . Pembaca semua percaya ke? dengan cerita seorang ane yang mendakwa Aziz Samsudin offer dia RM 50,000,000.00 (RM 50 juta )untuk melompat parti .Parti UMNOBN poster pun depa tak mampu nak bayar sehingga minta tolong Mahkamah supaya tanggoh tuntutannya .Apa klass atau keistemewaan si YB Manikarasagam sehingga nak di sogok sebanyak RM 50 juta.Kalau Tuan Guru Nik Aziz pihak UMNOBN nak suruh lompat parti dengan offer RM 50 juta , aku percaya amuan nya . Aku langsung tak percaya dengan kenyataan Si YB Manikarasagam .Pembaca bayangkan MakBapa YB Manikarasagam penat lelah jumpa sami india untuk menamakan anaknya Manikarasagam , tiba tiba jadi YB boleh tukar nama YB MIKE . kah kah kah . Kalau nama YB boleh tukar dengan senang , aku yakin 100% YB Manikarasagam boleh tukar tukar kenyatannya . Pooooooooodah jangan nak temberanglah tambi ooooooooooi.Pi jaga kawasan tambi lagi baik n jangan nak jadi Raja Lawak .hj jamaludin

    BalasPadam
  2. aku caya yb mike cakap. dalam pemilihan umno, beapa puluh juta calon boleh habiskan? ko org umno mesti sendiri tau kan

    tengok skandal pkfz, berbillion duit hangus masuk kocek sape kalau bukan org umno dan bn.

    ong tee keat mintak duit dari ting siong king, 10 juta diberi camtu je

    senang cakap setakat 50 juta tak heranlah pemimpin umno ni. mungkin bukan duit aziz samsudin sorang. dia bagi la 10 juta, khir toyo 10 juta, mat taib 10 juta ananda krishanna 10 juta tokey2 judi 10 juta

    tak pelik lah

    BalasPadam
  3. Betul tu.Apa lagi Aziz Samsudin dia dah sebut dgn jelas nama u....saman la.
    kalau betul offer tu x betul.Biar dia tau sikit langit ni tinggi @ rendah.
    Bagi saya klu Aziz Samsudin berdiam diri bermakna memang betul kata yb mike tu.
    Jgn Takut Aziz buktikan klu kita dipihak yg benar.

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive