Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Khamis, November 12, 2009

Bersatu tumbangkan BN – Presiden PAS | Nizar News




Oleh: HASHIM ABDULLAH

BENTONG: Parti-parti dalam Pakatan Rakyat diseur bersatu bagi membina kekuatan dalam usaha menumbangkan Umno/Barisan Nasional (BN) jika mahu perubahan politik berlaku demi kesejahteraan rakyat kata Presiden PAS, Tuan Guru Dato’ Seri Abdul Hadi Awang.

Berucap di hadapan ribuan pendengar pada ceramah sempena penutupan rasmi Sambutan Jubli Perak PAS Kawasan Bentong, di Markaz PAS Chegar Medang, dekat sini semalam Presiden PAS itu menambah dengan penyatuan usaha kesemua parti Pakatan Rakyat bekerjasama Umno dan BN akan dapat ditumbangkan dengan lebih mudah.

“Pakatan rakyat mesti bersatu dalam menghadapi Umno BN. Kalau PAS saja bertindak tak boleh berubah. Kalau DAP saja tak boleh, PKR saja tak boleh. Kita mestilah bersatu, “ tegasnya.

Tambah Abdu Hadi, Pakatan Rakyat mempunyai kekuatan tersendiri yang mampu mencapai kemenangan walau pun menghadapi amalan demokrasi yang tidak adil dan berat sebelah.

“Di negara Barat rakyat menjadi hakim bagi menghukum parti pemerintah yang membuat kesilapan. Rakyat mereka cerdik, rakyat menjadi hakim, pilihan raya adalah mahkamah sementara media menjadi saksi yang adil. Di negara kita media berat sebelah. Bagaimana media boleh menjadi saksi kalau berat sebelah.

“Macam main bola, padang mereka disebelah atas kita duduk disebelah bawah. Pintu Gol kita besar, pintu gol dia sempit. Pintu gol kita sudahlah besar, penjaga gol pula diikat kaki. Pintu gol dia buat sempit. Dalam keadaan macam itu pun kita boleh menang, inilah keistimewaan kita. Kalau sama rata dah lama Umno ni bungkus,” katanya disambut sorakan gemuruh para pendengar.

Turut berceramah ialah Timbalan Pesuruhjaya PAS Pahang, Dr Hamzah Jaafar, Pengerusi PKR Pahang, Dato’ Fauzi Abdul Rahman.dan Timbalan Pengerusi DAP Pahang, YB Leong Ngah Ngah.


Saksikan Lelaki Kuat Pacak Langit
Beri sekali dapat banyak kali...
MAHUKAN PENDAPATAN RM2000-RM3000 SEMINGGU?
SEMUA KAMI LELONG!!!
Kelab BlackV6
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com

1 ulasan:

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive