Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Sabtu, November 14, 2009

Seks Lebih Indah Di Usia 70 Tahun


Jane Fonda hadir ke German Sustainability Awards di Duesseldorf, Germany pada 6 November 2009. -Foto AFP

AKTRES veteran Jane Fonda betul-betul menikmati masa tuanya. Bagi Jane, seks lebih baik saat dia memasuki usia kepala tujuh.

Fonda, yang menikah dengan eksekutif rakaman Richard Perry, 67, merasakan dia berjaya mencantikkan tubuhnya dari dalam dan luar dan itulah yang membuatnya menikmati hidup dengan lebih rileks.

Bintang terkenal ini pernah menjalani beberapa operasi akhir-akhir ini dan kini menggunakan lutut artifisial dan paha titanium.

"Penampilan saya, 30% berkat gen, 30% kerana seks yang bagus, 30% karena olahraga dan gaya hidup sehat, dan sisanya 10% kerana operasi plastik.

"Saya sudah berusia 71, tapi saya rasa lebih bahagia. Seks lebih baik dan saya menghargai hidup lebih baik. Saya tak ingin muda lagi," kata Jane.

Meskipun begitu, Jane masih bercita-cita untuk mendaki gunung seandainya dia betul-betul pulih kembali.

"Saya baru saja menjalani operasi di punggung. Saya juga memiliki lutut dan paha yang buat dari titanium. Kadang-kadang saya terpaksa berjalan perlahan-lahan menggunakan spare part. Saya harus memperbaiki kesemuanya ini kerana saya ingin mendaki Himalaya.

"Di ketinggian lapan ribu kaki, tubuh saya perlu berjalan dengan lancar,” tuturnya.

mstar


Saksikan Lelaki Kuat Pacak Langit
Beri sekali dapat banyak kali...
MAHUKAN PENDAPATAN RM2000-RM3000 SEMINGGU?
SEMUA KAMI LELONG!!!
Kelab BlackV6
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive