Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Jumaat, Jun 18, 2010

Bukti RTM kencing kaki bola



Susulan posting Kaki bola bengang dengan RTM.

MEMANG TERBUKTI KAKI BOLA (YG TAKDAK ASTRO) DI MALAYSIA TELAH DIKENCING OLEH RTM APABILA DISEMAK PADA KENYATAAN Timbalan Ketua Pengarah (Penyiaran Strategik) RTM, Datuk Norhayati Ismail. DIA KATA "RTM menjanjikan untuk menyiarkan hanya pasukan ternama dan hebat sahaja."

PIIIIIRAH!!! BRAZIL LAWAN KOREA UTARA PUN SIARAN ULANGAN,JERMAN LAWAN AUSTRALIA PUN SIARAN ULANGAN.ARGENTINA LAWAN KOREA SELATAN PUN TAKDAK LIVE.TAK TERNAMA KA BRAZIL,JERMAN DAN ARGENTINA? KAH!KAH!KAH! KALAU DAH KEPALA DIA ORANG UMNO,DULU KINI DAN SELAMANYALAH.....CEMERLANG,GEMILANG DAN TEMBERANG!!!!!!

INI SEMUA NAK JAGA PERIUK NASI ASTRO.
DEY MACHA!!!! KASI TUKAR LA SLOGAN 1MALAYSIA,KRONI DIDAHULUI,RAKYAT DIDUNGUKAN.


Sedutan temberang RTM dari laman web www.rtm.gov.my/pialaduniafifa2010

Penyiaran itu akan bermula 11 Jun ini iaitu perlawanan antara Afrika Selatan dan Mexico. Apa yang menarik, dalam perlawanan yang disiarkan secara langsung, RTM menjanjikan untuk menyiarkan hanya pasukan ternama dan hebat sahaja. Timbalan Ketua Pengarah (Penyiaran Strategik) RTM, Datuk Norhayati Ismail berkata, selain perlawanan, RTM turut merangka serta menyusun beberapa lagi program menarik khusus untuk penonton. Katanya, antara program tersebut adalah filem, drama dan program kanak-kanak yang mempunyai kaitan dengan bola sepak. Filem yang bakal disiarkan, sebagai contoh, membabitkan Bend It Like Beckham, Out Of Africa dan Goal!

5 ulasan:

  1. Salam,
    1/Tu la bodohnya pembakang di malaysia....

    BalasPadam
  2. HAMPEH!!!!! nunggu le jugak smpai kul 2.30 am keluar-keluar game yang 3 hari lepas...baik x pyh tgk rtm...hati pun tak sakit.

    BalasPadam
  3. RTM....rancangan tipu melayu.

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama19/6/10 1:06 PG

    RTM/AMNO/BN haram jadah........(sori ni yg paling sesuai utk mereka)

    BalasPadam
  5. Klu dh layak main kt piala dunia tu,kira hebat la pasukan tuh,bongok!!!Liga super yg x super tu pun ada live telecast..apa barang!!!

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive