Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Rabu, Jun 09, 2010

LIFELINE 4 UMNGOK




Tu dia nak tunjuk jugak lambang dacing kat belakang tu....

Masa sukarelawan ni bertolak menyertai misi kemanusiaan ke Gaza takdak pulak sessi bergambar dengan PM atau TPM dan takdak pulak siaran langsung di tv3suku.Tup-tup lepas balik dari kena tawan dengan tentera israel terus pakat sibuk nak sambut kat airport.Bebulu betoi aku tengok lakonan depa ni.Sambutan beserta liputan siaran langsung seolah-olah tentera israel ditewaskan dalam misi tersebut,padahal kapal bantuan dirampas oleh israel lahanat tu.Kita memang tabik dengan keberanian sukarelawan ni.Kita nampak NGO lebih berani daripada sebuah kerajaan.Bukan salah bagi penghormatan macam tu,tapi nampak pelik secara tiba-tiba umngok yang cuba jadi juara.Umngok yang meluluskan lesen judi bola piala dunia boleh pulak nak berjihad.

Dey macha!!! Umngok beend nampaknya terpaksa tumpang talihayat Lifeline 4 Gaza untuk memberitahu rakyat bahawa depa jugak kutuk Israel walaupun depa lah yang mengkayakan apco selama ni.Peluang terhidang nampaknya tidak disia-siakan bagi membina semula keyakinan rakyat terhadap gerombolan...kah!kah!kah!



Share

1 ulasan:

  1. budak tadika yg berfikir9/6/10 3:44 PTG

    Buat baik lah katakan....pelakon terbaiklah puok2 ni...

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive