Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Rabu, Jun 16, 2010

Tuudia!! Juta-juta depa guna duit rakyat pi rombongan

Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz, berkata jumlah perbelanjaan keseluruhan lawatan rombongan Perdana Menteri ke Amerika dan Jepun pada April lalu adalah berjumlah RM1,887,268.13.

"Jumlah perbelanjaan lawatan ke Amerika bagi Sidang Kemuncak Keselamatan Nuklear yang diadakan 12 dan 13 April lalu ialah RM1,461,732.17 dan RM425,535.96 untuk lawatan rasmi ke Jepun pada 18 hingga 21 April lalu.

"Ia meliputi tambang kapal terbang, elaun makan, penginapan, sewa kenderaan dan perbelanjaan pelbagai," katanya dalam jawapan bertulis kepada soalan Teresa Kok (DAP-Seputeh).

Berita Penuh



PATUTLA PAKAT DOK BEREBUT NAK JADI MENTERI,JADI AHLI POLITIK. SEMUA MAIN JUTA-JUTA PUNYA.SEKALI PI LUAQ NEGARA MAKAN JUTA PERABIH DUIT RAKYAT.APA YANG RAKYAT DAPAT? NGANGA...BILA KERAJAAN DAH KERING DUIT,RAKYAT PULAK NAK KENA COVER DENGAN GST,SAMAN EKOQ DAN MACAM-MACAM LAGI.PAK-PAK MENTERI GAJI BERPULUH-PULUH RIBU DENGAN MINYAK TAK PAYAH BAYAQ,TOL TAK PAYAH BAYAQ SEMUANYA MAKAN TANGGUNG BERAK TONG.

DEY MACHA!!! RAKYAT DIDAHULUKAN SAMPAI MELOPONG? KAH!KAH!KAH! BERUK BONTOT PINK TU PUN TAK BOLEH MASUK AKAL LA!!!


1 ulasan:

  1. exco PR tak claim ke? exco PR tak guna duit rakyat ke? memang babi la kau ni

    manjungmari

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive