Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

Kasi like saja apa ada hal...

Biaqpila on Facebook
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, Mac 21, 2011

1MALAYSIA TAK HABIS2 PASAI SEKS DAN KONGKEK






Saya petik:
[MK] Satu rakaman video aksi seks yang didakwa membabitkan seorang pemimpin utama pembangkang dengan seorang wanita muda yang tidak dikenali didedahkan kepada pihak media pagi ini.



Berikutan itu, pihak yang mendedahkan rakaman tersebut mendesak ahli politik berkenaan meletak jawatan dalam tempoh seminggu jika tidak mahu klip video didedahkan kepada umum.



Klip video tersebut ditayangkan untuk tontonan pihak media pagi ini di hotel Seri Carcosa Negara di ibunegara. Wartawan menonton video selama 20 minit itu secara bergilir mengikut kumpulan.



Menurut satu sumber, klip lebih jelas daripada rakaman video presiden MCA Dr Chua Soi Lek yang juga dirakam melakukan hubungan seks dengan seorang wanita di sebuah hotel di Batu Pahat dan diedarkan sekitar Disember 2007.



Wartawan yang telah menyaksikan video itu berkata lelaki dalam video itu kelihatan seperti pemimpin utama pembangkang tersebut.



Beberapa pihak menamakan ahli politik tersebut dalam twitter mereka, dan parti pimpinannya mendakwa ia klip video palsu. Wartawan kanan dan editor akhbar dari Utusan Malaysia, New Straits Times dan Berita Harian adalah kumpulan pertama yang melihat klip tetapi enggan mengulasnya ketika ditanya mengenainya.



Wartawan juga diminta menyerahkan semua alat-alat elektronik seperti telefon bimbit dan kamera serta pen mereka dan buku nota mereka.



Mereka seterusnya diminta memakai jubah atas pakaian mereka sebelum mereka dibenarkan masuk ke bilik rakaman tersebut ditayangkan.



Kumpulan kedua pula terdiri daripada wartawan The Malaysian Insider, Free Malaysia Today, dan seorang editor kanan dari agensi berita nasional, Bernama.
Wartawan Malaysiakini pula masuk bersama kumpulan ketiga dan terakhir bagi media tempatan.


AFP telah diberitahu bahawa rakaman video tersebut akan ditayangkan kepada media antarabangsa pada jam 2 petang ini.
Sementara itu, akhbar the Star melaporkan bahawa klip video selama 30 minit itu menunjukkan lelaki yang didakwa seorang pemimpin pembangkang, yang juga seorang ahli parlimen, sedang melakukan pelbagai aksi seks.


Menurut akhbar tersebut, video itu yang dirakamkan pada 21 Februari, ditemui di sebuah bilik hotel di Kuala Lumpur.


Menurut the Star, wakil media dibawa ke sebuah bilik hotel untuk menyaksikan video tersebut yang ditayangkan oleh satu kumpulan yang tidak dikenali, yang diketuai oleh seorang yang mahu dikenali sebagai Datuk T.
Akhbar itu juga melaporkan Datuk T berkata beliau mahu pihak media menonton video membabitkan ahli politik berkenaan sebelum menghantar salinan kepadanya dan isterinya “untuk mengenal pasti orang dalam video” tersebut dalam tempoh seminggu dari sekarang.



Katanya, jika individu dalam video tersebut adalah ahli politik yang dikenalpastinya kepada media, "maka beliau dan isterinya mesti berundur dari politik."



Datuk T berkata jika mereka tidak berbuat demikian, beliau akan meminta beberapa NGO menubuhkan sebuah panel bebas untuk menyiasat dan mendapatkan khidmat forensik profesional untuk mengkaji ketulenan rakaman tersebut.



Datuk T mendakwa beliau telah terjumpa video selepas dia diminta oleh ahli politik berkenaan untuk mencari jam tangannya dalam bilik itu - tempat aksi seks itu berlaku.
Katanya, beliau tidak menemui jam tersebut tetapi sebaliknya terjumpa alat perakam CCTV yang aktif dan membawanya keluar dari hotel itu.



Datuk T juga berkata, hanya dia seorang sahaja yang memiliki rakaman tersebut.


* Gambar sekadar hiasan.
P/s: Soalan yang perlu melintas di kepala anda ialah:  Mengapa orang yang mendedahkan video ini tidak membuat laporan polis atau jabatan agama? Mengapa video ini dipertontonkan kepada pihak media tempatan dan media asing? Mengapa Datuk T dan kumpulannya menyembunyikan identiti jika benar video ini asli?



Seperkara lagi yang menarik untuk difikirkan ialah lokasi tayangan filem porno ini, iaitu Seri Carcosa Negara. Bukankah Seri Carcosa Negara milik kerajaan? Adakah Datuk T "berkhidmat" dengan pemilik hotel mewah zaman kolonial ini?



Video ini mungkin dibikin khas untuk menyekat peluang kemenangan PR di Sarawak dan PRU13 serta mengukuhkan pendakwaan liwat yang dihadapi oleh DSAI.



Namun begitu, pemimpin dan penyokong PR jangan cepat kalut dan terburu-buru dalam hal ini. Langkah pertama laporkan pendedahan video ini kepada polis dan kemudian minta pakar forensik digital/video memeriksa ketulenan video ini. Dalam masa yang sama, Datuk T dan geng perlu mendedahkan identiti agar tindakan dapat diambil terhadap mereka jika sah video ini direkayasa dengan menggunakan khidmat pelakon pelanduk dua serupa!
duniacacamarba.blogspot.com




KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

13 ulasan:

  1. Alah..ntah geng pembangkang juga yang buat...dia lempar batu sorok tangan, tuduh org lain yang lempar..nak divert isu DNA yang mana rakyat mula bangkit dan menunjuk taring..

    Baru keluar pagi, petang da buat PC nafi..ceapt betul ...taktik lama bro Nuar jubur...hahahahah..mcm dah rancang jer..

    Siap bagitau perut dia kempis, x buncit mcm org dalam video yue..aiii..bro Nuar da tgk video tue ker? Mcm mana leh tau...

    Kata datuk T jer ader video tue...jelas lagi bersuluh...sendiri buat sendiri gempar....mcm haram la ketua pembangkang ni...sama la ngan anak2 buah dia sekali..mmg haram..puaka!!..

    BalasPadam
  2. hadoi.. mcm2 penemuan luar biasa zaman skarang nih.. jom tengok..

    BalasPadam
  3. UMNO betul bangang..
    Dulu depa dok angkat jubok azizan untuk pertahankan kuasa...lepas tu jubok saiful depa cium. Jubok tempat saiful berak..wangi buat UMNO..habis semua puak2 UMNO cuba pertahankan.
    la ni buat pula cerita poen...
    cari la cerita lain sama...apa think tank umno semua otak beku ka???

    BalasPadam
  4. Kuasa UMNO terletak pada punggung saiful..sekarang poen pula...kah...kah...
    Lepas ni kalau ada mana2 negara d dunia nak jatuhkan pemimpin depa...bole mai belajar kat UMNO..depa memang pakar dalam bab2 jubok dengan poen..

    BalasPadam
  5. Chua Soi Lek memang mengaku dia dalam VIDEO tu...dan dia mengaku kesilapan dia, keluarga dia boleh terima dia, pengikut dia boleh terima dia (MCA), tetapi dari segi Kebijaksanaan dan Kewajaran sepatutnya dia mengundurkan diri supaya tidak menjadi liabiliti kepada BN....Sebaliknya kes ANWAR yang masih berlansung kita perlu hati-hati dan berfikiran waras, kalau dia didapati SAHIH terlibat dengan semua dakwaan tu, dia perlu bertanggungjawab kerana PIHAK LAIN yang terpaksa membuktikan bahawa DIA sememangnya tidak mempunyai INTEGRITI...

    BalasPadam
  6. ugama chua soi lek membenarkan dia buat zina..bole setel setakat minta maaf..pas tu jadi pemimpin balik..untuk BN pemimpin macam ni yang amat diperlukan..pemimpin yang ada isu skandal sex, rasuah, kongsi gelap n gengster, kencing deras..berkeliber untuk jadi pemimpin..tapi dalam kes anwar hanya mereka yang berfikiran waras saja tau ini semua FITNAH DAN KONSPIRASI untuk menjatuhkan beliau, sebab takut akan kebenaran yang telah dibongkarkan.

    BalasPadam
  7. Tanpa Nama22/3/11 1:04 PG

    INTERGRITI dalam BN dinilai dari berapa besar kes rasuah, lagi besar lagi bagus. Kes sex, kaki minum, kaki judi, gengster,kuat pembohong n kencing deras..kalau atas nama kebenaran dan keadilan dah lama UMNO pupus n lenyap dari Malaysia.

    BalasPadam
  8. Tanpa Nama22/3/11 1:12 PG

    BN=Benda Najis......semuanya dikutip buat kes......

    BalasPadam
  9. Tanpa Nama22/3/11 1:16 PG

    Adoi Hang Ni..Chua Soi Lek tu lain cite ...bukan beragama islam...cara hukum hakam lain..Kita yg beragama islam ni..ada hukumnya..kalau bawa saksi pun tak lepas...terbatallah hukumnya...!!Benda asas ginipun kita tak boleh faham....hmmm....

    BalasPadam
  10. Tanpa Nama22/3/11 1:31 PG

    dalam BN mana Islam..semua kira halal..x payah dok pakai saksi..kalau kroni kira kautim saja..ni benda asas dalam BN..tak kan ni pun nak bgtau...alamaaaak.

    BalasPadam
  11. Tanpa Nama22/3/11 1:37 PG

    memang la kita ni islam tapi hukum lord reid...bongok pencacai umno.kalau tidak ramai pemimpin umno kena macam2 hukuman melibatkan seks.

    rais yatim tuh pun ada hati...dah mampos duk la diam2,heee umno gila seks belakang pintu pun jadik

    BalasPadam
  12. Biasala menjelang pilihan raya...semua lubang keluar x kira lubang...janji lubang UMGOK.

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive