Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Khamis, Mac 24, 2011

TABIK SPRING BUAT JOHARI ABDUL BERJAYA PERDAYA `GENG T'

Oleh: WFAUZDIN NS

`TABIK Spring' buat YB Johari Abdul yang telah berjaya mempermainkan `Geng T' yang diketuai oleh bekas KM Melaka yang suatu ketika dikaitkan dengan hubungan bersama gadis bawah umur. Dilaporkan bahawa Johari telah meminta di antara RM 100, 000 hingga RM 1 Juta untuk menyempurnakan hajat `Geng T' menayangkan video lucah kepada seberapa banyak mungkin MP dari PR.

Bayaran yang diminta itu bukan untuk membawa MP-MP dari PR keluar parti, tetapi hanya untuk membawa mereka menonton aksi seks pelakun berperut buncit. Keluar parti atau tidak, belum tentu kerana MP-MP dari PR yang laparkan duit dan kaki khianat telah keluar dari PR. InsyaAllah, yang ada kini telah teruji kesetiaan dan moral mereka. Tindakan Johari meletakkan harga sedemikian pada saya terlalu tinggi untuk kita mempermainkan `Geng T' produser filem lucah tersebut.

Sepatutnya Johari hanya letakkan harga sekitar RM 50, 000 sahaja sudah cukup buat MP-MP dari PR bershopping sakan selepas menonton filem si perut buncit seperti `Patrick Star' dalam siri kartun `Spongebob'. Oleh kerana Johari telah meletakkan harga terlalu tinggi, maka terlepaslah peluang MP-MP kita dari bershopping.

Nampak gayanya pihak berkuasa tiada pilihan. Produser sudah mengaku dengan `team' kerja lucah mereka. Kita menunggu apakah di negara kita ini menjadi satu kesalahan atau tidak menyediakan rakaman lucah dan ditayangkan kepada umum walaupun tayangan tersebut terhad. Soal pelakunnya siapa, itu soal lain dan biarlah pihak berkuasa yang menyiasatnya. Sekurang-kurangnya Johari telah pun menontonnya dan beliau sendiri awal-awal lagi menyebut aksi seks tersebut bukan dilakukan oleh DS Anwar./wfauzdin.blogspot.com


KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

2 ulasan:

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive