Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, Mac 13, 2011

DEMO HAPUSKAN SAMUN EKOQ

DEY MACHA!!!
AWAQ MANGKAQ SANGAT
KAH! KAH! KAH!
BUAT LA DEMO HAPUSKAN SAMUN EKOQ
LAGI AFDHAL
KAH! KAH! KAH!


DEMO GEROMBOLAN MENUNTUT ANWAR BERI DNA - LIVE FROM BATU GAJAH

Bertempat di Arena Square Batu Gajah tadi, sekumpulan wanita UMNO yang diketuai oleh YB Hamidah telah mengadakan satu demo aman yang menuntut supaya Anwar menyerahkan DNA dia untuk kes bicara yang sedang berjalan sekarang.

woit!! Ini macam ke pun nak demo ke?? apa punya bangang la! dah takde benda lain ke? kalau demo turun harga barang O.K gak,ini menatang tak berpekdah lagi nak di buat! kesian gerombolan!

pejuangpro-demokrasi

KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

3 ulasan:

  1. kahkahkah puak-puak haramjadah ni demo minta anuar bagi DNA, minta la sekali Najis pun bg DNA juga. tak pun demo minta bik mama jgn dok perabih duit rakyat ker, ooiii makcik2 balik jaga cucu lg baik la ... hahaha

    BalasPadam
  2. Rata2 yang berdemo tu dah lepas menopos, otak pun otak menopos, dah tak boleh pakai. Harga barang la ni semakin naik harga makcik-makcik dan opah-opah ni dah keterlalun merudum. Bagi free pun aku tak mau.

    BalasPadam
  3. yg pompuan terlebih ramai..bawak2 la betobat makcik2 oi...duduk la dalam umah masak nasik untuk anak2..

    hmm biaqpila kat angpa...

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive