Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, Mac 29, 2011

KALAU UMPORNO TAKDAK HAL

DEY MACHA!!!!
KENA KAT DEPA SEMUA BOLEH PUSING
TAYANG VIDEO LUCAH PUN BOLEH KAUTIM
KAH! KAH! KAH!
KENA KAT SEBELAH SINI
TENGAH MALAM PI GEGAQ RUMAH HANTAQ NOTIS
TAKPALAH NEGARA NI HARTA MAK BAPAK DEPA
DEPA DAH MEMERINTAH 53 TAHUN
LAGIPUN RAMAI LAGI RAKYAT OTAK KARAT
DOK SOKONG DEPA
BIAQPILA APA ADA HAL...
KAH! KAH! KAH!


Akta Baru Di Guna Untuk Lindungi Datuk 'Tipu'

Trio ‘Datuk T’ yang mendedahkan rakaman video aksi seks yang didakwa melibatkan seorang pemimpin dari parti pembangkang akan dilindungi di bawah Akta Perlindungan Saksi dan Akta Pemberi Maklumat sekiranya pihak berkuasa mendapati ada kes. Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz hari ini berkata akta tersebut boleh digunakan bagi melindungi keselamatan trio itu yang bertanggungjawab mendedahkan video berkenaan.




“Bagaimanapun, kedua-dua akta itu tidak perlu digunakan ketika ini memandangkan belum ada sebarang pendakwaan dibuat ke atas mana-mana pihak sehingga kini dengan perkara itu juga masih dalam siasatan polis,” katanya kepada pemberita di lobi Parlimen di sini, ketika diminta mengulas mengenai perlindungan undang-undang yang boleh diberi kepada trio berkenaan.


Rabu lepas, bekas Ketua Menteri Melaka Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik, ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah dan Bendahari Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Datuk Shuib Lazim mengakui mereka adalah trio Datuk T yang bertanggungjawab menyimpan dan menayangkan video berkenaan kepada sebahagian wakil media di Carcosa Seri Negara, dua hari sebelum itu.



Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim telah tampil membuat penafian beliau individu di dalam video tersebut dan membuat laporan polis berhubung perkara itu. Berikutan pendedahan itu, ketiga-tiga individu terbabit telah tampil untuk disoal siasat polis di Bukit Aman dan menyerahkan pita video dan seutas jam tangan jenama Omega sebagai bahan bukti. Nazri berkata, perkara itu bukan berkisar kepada persoalan undang-undang semata-mata tetapi ia turut melibatkan persoalan moral.



KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

1 ulasan:

  1. napa umno tanak tolong aku bila gomen amik tanah aku tanpa sesen pon ganti rugi aaaa

    http://cemomoi.blogspot.com/2011/03/memang-tanah-kubur-je-kot-milik-kita.html

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive