Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, Mac 20, 2011

Tak Sedaq Baju Terlampau Seksi....kah!kah!kah!


Miera Leyana

Miera Leyana Minta Maaf, Tak Sedar Baju Terlampau Seksi

Oleh SITI AZIRA ABD AZIZ

KUALA LUMPUR: Pelakon Miera Leyana memohon maaf kepada semua pihak atas kesilapannya mengenakan pakaian seksi sehingga menampakkan sedikit sisi payudaranya.

Katanya, dia tergesa-gesa memilih pakaian rekaan Wan Huzairil tersebut pada pagi Jumaat lalu untuk menghadiri majlis makan malam anjuran Rafflesia dan Mandalay di Hotel Le Meridien, di sini, pada hari yang sama.

“Saya memohon maaf kepada yang tidak menyenangi apabila melihat saya berpakaian seperti ini. Saya tidak sempat mencuba terlebih dahulu pakaian ini kerana baru mendapatnya daripada pereka fesyen pada pagi tadi.

“Saya sendiri yang memilih pakaian ini kerana nampak sangat cantik dan lain dari lain. Tak sangka pula apabila pakai, jadi seperti ini.

“Kalau saya pakai tiub, nampak tak cantik pula sebab pakaian ini terdedah di belakang,” katanya kepada mStar Online.

Bagaimanapun, pelakon filem Apokalips yang bakal muncul di pawagam ini akan berhati-hati memilih pakaian agar tidak berlaku insiden seperti itu.

Miera mula tidak selesa mengenakan pakaian tersebut setelah ramai yang memerhatikannya dengan pandangan pelik dan ada juga yang datang kepadanya untuk menegur.

“Saya bersedia menerima teguran orang ramai dengan terbuka tentang pakaian saya ini dan berjanji tidak akan melakukan kesilapan yang sama,” akhiri pelakon drama Luna Fantasiku dan Kamelia Katrina ini dalam nada kesal.mstar

TAYANG SISI PAYUDARA
TAPI ORANG DAH NAMPAK SEMUA
KAH! KAH! KAH!
BOLEH MAAFKAN KA NI?
INI GANGGUAN SEKSUAL UNTUK KAUM LELAKI
KAH! KAH! KAH!
BUAT APA MINTAK MAAF KAT SEMUA PIHAK
KAH! KAH! KAH!


ALASAN BIJAK DAN KUKUH UNTUK TUNJUK SISI PAYUDARA:

“Kalau saya pakai tiub, nampak tak cantik pula sebab pakaian ini terdedah di belakang”

KAH! KAH! KAH!

TUKANG BUAT FESYEN PUN ISLAM JUGAK

KAH! KAH! KAH!

APA NAK JADI DENGAN MELAYU ISLAM MACAM NI?



KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

17 ulasan:

  1. masalah minah ni, muda2 dah mcm ni

    Terkini : Gambar Supermoon Yang Awesome

    BalasPadam
  2. masa try baju tu xperasan ke??huuhuh..sj je nk dedah kn

    BalasPadam
  3. Standard le artis..esp. kat Malaysia...harap glamour pun bukan sbb bakat...tp tayang te**k @ aurat...
    Alasan budak ni langsung x boleh pakai...sbb terang2 AlQuran dah sebut ttg permasalahan aurat wanita. Percaya Al-Quran??? ermmm entahlah...tp ada mak bapak artis yg bela anak2 bila berkaitan dgn. aurat wanita. Sbg. contoh..Fasha Sandha..Banyak artis pompuan camni...dan aurat tu bukan lagi sst. yg perlu ditutup...

    Satu lagi...memtaliti artis Malaysia (bukan semua) mmg low...some are very low....maklum le sekolah setakat boleh kenal huruf ngan nombor je...Jdnya dengan berpakaian 'sedemikian' baru le org kenal...malah berbangga bila masuk papaer....

    Jenis manusia camni mmg TAK GUNA sbb. akan jadi ikutan anak2 muda dan seterusnya akan membawa kepada gejala sosial yang membinasakan umat Muhammad itu sendiri.

    BalasPadam
  4. Kesian sungguh anak-anak melayu sekarang ni. Ini lah modal insan yang dicanangkan oleh UMCO selama ni.

    BalasPadam
  5. Nampak londeh semacam je. Dah kena gomol kot.........

    BalasPadam
  6. dari sisipun dh boleh nampa puting. saja je tuuu!!! konon x sempat cuba. masa mula pakai tu x berdiri depan cermin ke? x pusing sekali dua depan cermin ke? eleh, saja nk tayang puting le tu... nasib baik balik malam tu x kena rogol org jahat. syukurlah. lain kali jaga sikit tetek tu....

    BalasPadam
  7. puting anak dara sama besaq dengan buah anggur.....
    ishhh.... kalau lah dapat kat aku barang semalam.... lonyang

    BalasPadam
  8. perkasa oh perkasa tak berdemo ke nak selamatkan anak melayu yg semakin jauh tersesat nih...haramsani

    BalasPadam
  9. sapa pun yg ada duit lebih boleh booking laa artis mcm nie.....
    memang artis melayu selalu jadi 'ulam'....
    depa cicah dgn sambai belacan tumbuk....

    alasan bengong dari standard artis low class mcm nie....

    BalasPadam
  10. lagi bahaya dari radiasi nuklear kat jepun..kah!kah!kah!

    BalasPadam
  11. oleh itu jgn pandang2,jgn pegang2...kah! kah! kah!

    BalasPadam
  12. ahaha bongok ja artis tu..tuihhh

    BalasPadam
  13. Komen korang lansung tidak membina...nasihatlah secara berhikmah...ketawakan ORANG tidak membawa apa-apa yang positif melainkan kita menjauhkan seorang lagi manusia yang memerlukan teguran dan bimbingan daripada kebaikan dan kecantikan ISLAM dalam ingat-mengingati dan nasihat-menasihati...Kepada Meira Leyana, kesilapan akan sentiasa berlaku kalau kita tidak mahu berubah, berpakaianlah dengan sopan dan kecantikan akan LEBIH terserlah keunggulan WANITA apabila ia menutup aurat...

    BalasPadam
  14. kawasan berlorek tu nampak dah luas. fikir fikirkan lah sendiri pada sesiapa yg dah kahwin yer...........apa apa pun terbaiklah... setiap alasan yg diberikan sememangnya mahu menutup kesalahan. tapi beralasan mcm mana pun, benda dah jadi.. terlajak perahu boleh undur.... terlajak perilaku... lu fikir la sendiri...

    BalasPadam
  15. assalamualaikum...mmg dye silap dalam bab ini..dye tahu xmnutup aurat tu slh tp tetap buat kesilapan tu..buat anda semua cuba menegur secara berhemah...silap org mmg kita nmpak..silap sndiri ada kita perbetulkan? jgn la kita mencacatkan lg pandangan umum berpakaian xsopan pun berdosa... bercakap n bercerita tentang aib orang pun berdosa juga...renung2kanlah..dan selamat beramal.

    BalasPadam
  16. Salah satu sebab perempuan lagi ramai dalam Neraka:

    Dari segi pemakaian. Berapa ramai yang betul2 menutup aurat dengan sempurna???

    BalasPadam
  17. Artis ni btol2 buat batang aku x tntu arah,,,klu dpat kt aku main celah tetek dh ckup,,,lazatttt,,,,,,,

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive