Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, Mac 27, 2011

Pengakuan mangsa saman ekor





Sila klik >>> HAPUSKAN SAMAN EKOR

kedah-online

KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

4 ulasan:

  1. saya juga punya nasib yang serupa/tapi walaupun saya tak pernah terima surat saman saya pergi jugsa check. tengok saman ada 10 entah bila di saman tak tahulah. tapi sebab malas nak kecoh bayar jugalah. Tapi bila roadtax mati pada 6 mac lepas.. nak renew.. apa kata jpj...saman tuan belum di bayar..polis dah blacklist. dia minta tolong pi pdrm..minta depa upliftkan blacklist saya...APAKA JADAHNYA KITA BAYAR PAS TU KENA PI SANA SINI NAK RENEW ROADTAX.TAK DERKA SISTEM YANG BOLEH JPJ DAN PDRM BUAT SUPAYA DAPAT SELARASKAN.GERAM PUN ADA. MARAH LAGILAH.
    PAS tu pilah pulak PDRM macam kita rakyat ni tak der kerja ka?? pi pdrm dia kata akan ambil masa 2 hari baru ok. sistem down pulak??Laaaaaaaaa rakyat di dahulukan kah ni?

    pas tu tunggu pulak 2 hari tapi geram takut lak tak uplift gak saya tunnggu seminggu bila nak pi renew tak boleh lagi..apa kejadahnya kerja begini?? kata dah efficient???

    pilah pulak ke PDRM (tak der kerja lain.. ) depa kata baru ok...saya minta dia check dgn JPJ JPJ kata ok...

    DAh tu cubalah buat melalui MYEG..tak boleh pulak sebab tarikh alhir insurance tak sama pulak dengan tarikh utk renew roadtax...depa suruh pulak pi insurance...ALAHAI GERAMNYA TERAMAT..DAHLAH kena bayar saman yang tak diberitahu pun pas tu duit minyak kehulu kehilir pas tu bayar insurance tambah pulak..apa punya kerajaan nih???

    BalasPadam
  2. sama lah cm sy...cuba bygkn 1 saman ekor bhrga rm150..cuba didarabkan sbyak 100 saman ekor...dptlah RM15k...peeeeerkkk lwh la tmpung pilihanrya srwk....

    BalasPadam
  3. hmmm..

    masalah2 rumit mcm ni..
    hanya peringkat VVIP/menteri2 je yg bleh bersuara dan buat aduan.. dan peringkat2 menteri dan timbalan2 menteri je yg bleh selesaikannya di parliament... rakyat mehran mcm kita semua ni.. xde sapa nak ambik peduli... xde sapa hairan nya.. hanya bleh menyalak je laa !!!

    BalasPadam
  4. Kalau ikut hati tanpa iman, mahu saja aku bakar sapa-sapa yang berkenaan dengan saman ekor ni. Tapi apakan daya Islam melarang... dan aku orang yang beriman.

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive