Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

Kasi like saja apa ada hal...

Biaqpila on Facebook
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Khamis, Mei 09, 2013

GAMBAR HIMPUNAN SUARA RAKYAT SUARA KERAMAT DI STADIUM KELANA JAYA


Walaupun harga minyak tidak turun, mereka tetap turun ke Kelana Jaya untuk menurunkan mereka yang naik dengan cara kotor!!
Dianggarkan lebih dari 100,000 rakyat berhimpun diluar dan didalam stadium! -R.A.M.M


DSAI dibawa menggunakan motosikal ke stadium kerana jalanraya begitu sesak.


















NAK TAU CARA CAJ HANDPHONE DI MANA SAJA ANDA BERADA?

4 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. aku rasa DSAI ni mati dlm angan2 je... sian lak aku nengok dia ni...

    pasti ada hikmah kenapa allah tidak kasi mereka memerintah negara... semua telah tertulis... jgn la persalah kan takdir, sekiranya kita persoalkan takdir ini bermakna kite persoalkan allah.. semua yg berlaku dengan izinya...

    BalasPadam
    Balasan
    1. betull tu..terima la takdir keadaan malaysia mcamni..tunduk je la..suh angguk angguk suh geleng geleng..tk payah himpun2 kalau ada penipuan sekalipun.

      #semua orang tk persoal ketentuan Allah..

      Padam
  3. Yg BN guna taktik kotor yg boleh dicabar di mahkamah itu lah takdir. Kalau tetap berdiri, itu lah dikira PR kalah dan akan berundur, tapi, kau tengok, satu dunia melihat kita sekarang. Di mana jawabnya BN? Akan runtuh dari dalam.

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive