Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Sabtu, Mei 18, 2013

ADAM ADLI DITAHAN POLIS



SHAH ALAM - Aktivis pelajar, Adam Adli hari ini ditahan di bawah seksyen 124 Akta Hasutan.

Menulis di laman mikro Twitter miliknya, Adam berkata dia ditahan di Bangsar Utama dan sedang dibawa ke Balai Polis Jinjang.

Dilaporkan, Adam yang digantung pengajian di Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI) ditangkap berhubung kenyataan beliau yang dibuat semasa forum selepas pilihan raya anjuran Suara Anak Muda Malaysia (SAMM) pada 13 Mei.

Dalam forum itu, Adam menyertai beberapa NGO anti-kerajaan memanggil satu perhimpunan jalanan besar-besaran untuk meluahkan rasa tidak puas hati terhadap proses pilihan raya umum pada 5 Mei lalu.

Adam sebelum ini pernah menggemparkan negara kerana menurunkan bendera yang memaparkan imej Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak.

Adam melakukan perbuatan itu dalam satu himpunan haram 17 Disember tahun lalu.

SH

NAK TAU CARA CAJ HANDPHONE DI MANA SAJA ANDA BERADA?


P-A-N-A-S-S-S!!... Rahsia 'BESAR' Suami Saya...

9 ulasan:

  1. Pru dah abis tunggu pru14 pulak apa kita nak buat? Lihat sini adakah perlu dan sesuai?

    BalasPadam
  2. Aktivis pelajar? Belajar pun tak abih..
    Kalau anak cina dpt ape yg anak melayu dpt...diaorg akn manfaatkan ruang keistimewaan tu kaw2 dulu..

    Lepas ni kita akn tengok pemimpin dap ka, mca ka, gerakan ka.. akan bagi statement...sedih..itu la ini la. Tp belakang , diaorg ckp sorg lg anak melayu bodo suda kena..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  3. Aktivis pelajar? Belajar pun tak abih..
    Kalau anak cina dpt ape yg anak melayu dpt...diaorg akn manfaatkan ruang keistimewaan tu kaw2 dulu..

    Lepas ni kita akn tengok pemimpin dap ka, mca ka, gerakan ka.. akan bagi statement...sedih..itu la ini la. Tp belakang , diaorg ckp sorg lg anak melayu bodo suda kena..

    BalasPadam
  4. Aktivis pelajar? Belajar pun tak abih..
    Kalau anak cina dpt ape yg anak melayu dpt...diaorg akn manfaatkan ruang keistimewaan tu kaw2 dulu..

    Lepas ni kita akn tengok pemimpin dap ka, mca ka, gerakan ka.. akan bagi statement...sedih..itu la ini la. Tp belakang , diaorg ckp sorg lg anak melayu bodo suda kena..

    BalasPadam
  5. ada cina dap mai tolong? jinjang kawasan dia

    BalasPadam
  6. inilah dia budak baru nak kenal dunia,masa 13 mei depan mata aku pakcik aku dibunuh oleh cina dap ingat sikit

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setau sy 13 Mei gaduk melayu ngan cina bukan umno ngan dap kan? Masa tu mca sokong melayu ke?

      Padam
  7. wahai adik adam adli.belajar lah kasi abis dulu diploma tu. jgn jadi spt ahli melayu pkr dan PAS yg ramai tak abis belajar. Melayu kena ubah diri sendiri dulu. kejar ilmu..jgn jadi penyokong PKR kampong.

    kami ahli pkr Gombak sokong azmin..

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive