Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, Mei 05, 2013

UMNOBN PARLIMEN BALING MENGAKU KALAH AWAI LAGI

5 ulasan:

  1. Tanpa Nama5/5/13 5:05 PTG

    Kalau rasa nak pangkah BN, tak yah turun mengundi,, BN tetap akan menang.. baik tengok TV kat rumah..

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama5/5/13 5:36 PTG

    Hang tok sah dok cakap mcm tuuu...cakap biaq belapik sikit..umoq hang tu hingus pun tak berapa kering betui..entah2 mandi hadas tak sempurna atau tak habeh khatam quran kot sebab tu hang cakap macam tu..memang hang bodo piang doh pangkah Be End.!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama5/5/13 7:18 PTG

      Kawan kat atas tu provoke saja...Yang hang pi marah kat dia buat apa.....dia kata kalau rasa nak pi pangkah BN baiklah duduk rumah dengan memberi alasan tak pi mengundi pun BN boleh menang. Mana-mana mamat BN yang termakan dengan dakyah ini akan ikut nasihat dia. Bila depa tak pi ngundi bungkuih la BN...Hisk...tu pun tak faham..turum pamgkat satu calit baru tau!!!

      Padam
  3. Tanpa Nama6/5/13 12:20 PG

    bkn BN la menang pas pas pas pas.........haha5 pas pas pas hidup pas...??????

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama7/5/13 9:43 PG

    ok PRU13 dah selesai. stop politiking. Jom kita pakat siasat Cikgu Pa. Jgn buat2 lupa pulak..

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive