Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Khamis, Mei 09, 2013

PUNCA BLACKOUT TERBONGKAR!!!

14 ulasan:

  1. Tanpa Nama9/5/13 10:25 PG

    Re-Election..!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Goncang pr dan semua pakatan dlm botol.......budu. Baru boleh kekal tak kena tipu bn

      Padam
    2. Reelection apa benda. Dah kalah. Game over. Dap punya undi komiti pun silap..... Kira

      Padam
    3. Tanpa Nama10/5/13 8:18 PG

      Jgn bersubahat dgn penipuan. Ingat hukum Allah. Tingkatkn keimanan. Tanya org2 yg arif jika nak tau lebih lanjut tentang hukum Allah.

      Padam
  2. Tanpa Nama9/5/13 11:03 PG

    Shake well b4 use ...

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama9/5/13 11:06 PG

    Goncang dan goyang sikit sikit barulah boleh menang..Lebih baik kalau dalam keadaan blackout.

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama9/5/13 11:28 PG

    Bodo piang punya alasan.....phuiiii...

    BalasPadam
  5. hahahaha... semua salah GONCANG!

    BalasPadam
  6. Goncang tengkorak hanglah. Dakwat pun kena goncang. Apalagi nak kena goncang?

    BalasPadam
  7. Tanpa Nama9/5/13 4:48 PTG

    bas yg sampai kat tempat mengundi....mesti terabur bangla dgn nepal....salah petugas pr la x terfikir sekreatif spr dan tnb

    BalasPadam
  8. Tanpa Nama9/5/13 9:11 PTG

    Otak kalau x betul tu kena goncang psal tau nak pitam aebelum rebah/ bm ancur

    BalasPadam
  9. Suruh diorg goncang kepala ramai2 baru buat keje .Adek beradik zomBe la tu Tanah pun x mau terima

    BalasPadam
  10. Nasib baik di x charge kepala pakai mata je x yah pakai lampu

    BalasPadam
  11. itu kan metroll.."troll"..komen sesetgh org macam pecaya pulak

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive