Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Sabtu, Mei 18, 2013

BOLEHKAH FIKIRAN DILIWAT?

DEY MACHA!!!
HANYA AHMAD MASLAN
YANG TAU PIKIRAN BOLEH DILIWAT
SATU LAGI PROJEK TRANSPORNOSI UMNGOK
KAH! KAH! KAH!

8 ulasan:

  1. apakah yang kau faham tentang diliwat?

    BalasPadam
  2. Liwt tang telinga laa tu

    BalasPadam
  3. Senang je. Tengok makna liwat. Sape yg buat keje meliwat ni. Mat gay, lelaki lembut yg terkeliru dgn diri sendiri, kcelaruan identiti. Yg lelaki meliwat pandai detect mat2 jambu, lalu perdayakan mereka, pujukk, ayat baik punye dn khir sekali dua2 hancur. Si peliwat lega, dn si jambu senyap je terkebil2. Kuning cair je lepas tarik dr belakang. Tu yg pakai baju kuning tu tak bersih2.kihkih

    Pemikiran diliwat? Sama je la anuwar pujuk ahli, cakap penuh perdaya, sampai pak aji pas dan tokpekong cina terkeliru peikirannya. Kalau keturunan singh lagi la senang nuar liwat otk dia. Tk caya tanya karpal. Dulu dia yg pecah lubng anwar liwat. Last dipusing dek nuar...terus murtad singh anak beranak takmau pakai serban.

    BalasPadam
    Balasan
    1. teruk pemikiran ko ni.. tlampau bnyk tgk blue ka..haha

      Padam
  4. najib bini rosmah19/5/13 8:12 PG

    hahaha
    ada gak profesor course liwat kat sini
    dah jadi ka bahan uji kaji tu prof?
    Ada kena kat muka kot lendir2 dia
    masa shoot video siam...
    Klu blom kat padang masyar nanti
    hang merayap la
    cari manusia nama yg atas tu...
    Kahkahkah!!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya tuhanku najib bini rosmah kau tengok ke masa shoot video siam tuu,,

      Padam
  5. mamat ini mesti suka main kat padang ni

    BalasPadam
  6. dok jaja le bende tak terbukti, 80 sebat menanti.

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive