Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, Mei 20, 2013

GEMPAQ!!! PERIKSA DUIT RINGGIT ANDA SEKARANG

DEY MACHA!!!
SINDROM BANGLASIA MENULAR DI MALAYSIA
SELEPAS PRU 13 MELABUH TIRAINYA 2 MINGGU LEPAS
KINI SATU KAJIAN DIBUAT TERHADAP RINGGIT MALAYSIA
DALAM RINGGIT MALAYSIA ADA BANGLASIA
KAH! KAH! KAH!








NAK TAU CARA CAJ HANDPHONE DI MANA SAJA ANDA BERADA?
P-A-N-A-S-S-S!!... Rahsia 'BESAR' Suami Saya...

7 ulasan:

  1. bagi yang belum tengok jeLihat disini

    BalasPadam
  2. ok apa bangla daripada cinapek

    BalasPadam
  3. banglasia cantik sikit pada cinasial

    BalasPadam
  4. Bermati matian puak pkr kampung nak cover cina sepet yg masuk berlambak kt p.pinang dgn cara kutuk bangla. Cover baik punye...ni mesti mar sabun yg suruh ni. Kesian mahpuz dn sheikh kadir muka bangla...

    BalasPadam
    Balasan
    1. kutuk2 cina ko beli barang dapur pon dari org cina jugak. kahkahkah

      Padam
  5. aku beli babi panggang

    BalasPadam
  6. pengguna melayu kena bijak. beli la kedai mana pun, tapi bijak memilih produk pengeluar mana.kalau hari2 boleh memaki dalam blo, takkan tak boleh layari produk orang islam yang menjadi pengeluar.

    kalau pun tak besar mana pun usaha kita, sekurang-kurangnya kita menolong umat islam.

    aku tahu bahasa cina. depan mata beb, si bapa tegur anaknya yang ambik minyak masak . bapak dia suruh beli jenama minyak lain. siap bagtu suruh ambik jenama yg produk kilang kaum dia keluarkan dan jangan amik brg buatan orang islam punye. aku ulang 'islam'..bukan dia sebut 'melayu'.

    anak dia siap tanya macam mana nak tahu brg cina atau islam lagik..

    'ISLAM MENJAMIN KEUTUHAN NEGARA'

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive