Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, Mei 20, 2013

ALAMAK!!! DEPA BERANI KAT TV JE...





Tempoh hari Ahmad Maslan mencabar Pakatan Rakyat menjemput SPR menjawab dakwaan penipuan pilihan raya, tetapi pd 16 mei , hari selasa lepas Pakatan Rakyat mengadakan satu forum dan telah menjemput pengrusi SPR ,Tan Sri Abdul Aziz Mohd.Yusof tetapi beliau gagal hadir ke forum tersebut...

Take Note !!! : Jikalau benar SPR tidak tipu, bersih dan adil, SPR harus berani hadir bersemuka dengan pemimpin Pakatan Rakyat dan memberi penerangan kpd org ramai yg hadir ke forum tersebut...

Jgn hanya berani di depan tv atau di akhbar2 milik umno tanpa ada sesi soal jawab dari PR dan rakyat sendiri... Rakyat mahukan kebenaran dan keadilan...Kalau pengerusi SPR sendiri tidak hadir,ini bermakna,SPR benar2 tidak telus ,adil dan tipu rakyat setiap kali adanya pilihan raya... Pepatah mengatakan,berani kerana benar,takot kerana salah.... Anda sendiri yg menilainya..



btmmari



NAK TAU CARA CAJ HANDPHONE DI MANA SAJA ANDA BERADA?


P-A-N-A-S-S-S!!... Rahsia 'BESAR' Suami Saya...

5 ulasan:

  1. Pepatah mengatakan,berani kerana benar,takot kerana salah.... habis yang bang nuar tu sampai sekarang tak angkat angkat sumpah tu kenapa?

    BalasPadam
  2. Asyik suh bang nuar je angkat sumpah.kenapa yg suruh bang nuar tu bersumpah buat dulu...ikut peraturan syariah..bang nak setel mslah kt mahkamah syariah..apasal xmau...sape yang takut......

    BalasPadam
    Balasan
    1. hai ikut peraturan pulak, sekalipun kalau dia angkat sumpah dekat bas stop, saya puas hati boleh lah percaya. noh bang nuar ooiii.....

      Padam
  3. sape la yg bangang dalam pakatan jemput pengerusi spr tu. Surat jemputan ada tak?Nak jelaskan pada sapa? ahli2 pakatan? yb pakatan? rakyat DAP atau ahli melayu DAP (tapi guna PKr dan pas la).weyy. mahkamah ada. rapizi pun dari aritu tak siap2 pun petisyen. court jumpa.ada saluran nak komplen. apa ada hal.

    mana la hj hadi dan tgna time berhimpun aritu? dah berapa kali berhimpun nitak dtg2. ada tak kena la tu. tu pasai diaorg tak turun..

    apa pun ingat pesanan azmin. sekarang ahli PKR jangan buat kerja bodo. masa untuk bekerja.

    Ahli Pkr Bandar
    Gombak area.

    BalasPadam
  4. Btul jugak sibuk AMK jelajah sana sini aki x nampak pun ahli2 Parlimen yg berpuloh2 menang tu hadhir sama Dah menang dah kenyang ke Kesian Adam kawan dia yg suap makan tak de Mp pr yg suap Sendiri kena ingat la atau buay2 x ingat

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive