Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Rabu, Mei 29, 2013

RAKYAT MACAM NI YANG UMNO SUKA

14 ulasan:

  1. Setahu aku bkn kerajaan yg buat sek,jalan etc tp yg buat tu suma mat bangla mat indon mat myanmar kahkahkahh...

    BalasPadam
  2. Umngok sungguh leww dia... kalau mcm tue cik nurul husna bagitau kerajaan jgn minta tax ngan rakyat... nk tgk kerajaan bleh buat jln raya, sekolah atau mcm2 lagi guna duit rakyat... kalau yg kerja kerajaan tue xpayah ade gaji coz guna duit rakyat... awk ingat sumber kewangan kerajaan dapat melalui ape kalau bukan dari duit rakyat... budosss

    BalasPadam
  3. cakap kat makcik tu. rumah yg dia duduk tu melayu yg buat ke cina yg buat. kalo cina yg buat boleh keluar dari rumah sendiri. amacam?

    BalasPadam
  4. Ssah sgt kalo dh bengong bertingkat2 ni..buat statement xguna owtark. Ikot sodap ati minah ni je.fikir dlu sblum buang..bkn buang dlu bru fikir.

    BalasPadam
  5. eh minah ni ckp dh ala-ala zahid hamidi plak..emm..

    BalasPadam
  6. Lagi bagus, jangan duduk atas bumi ni.... sebab Allah suruh gunakan akal yang dah diberi, ni cakap tak tau gunakan apa....

    BalasPadam
  7. tak usah layan lah.

    BalasPadam
  8. Siapa org pompuan tu biasalah akal 1,nafsu 10.

    BalasPadam
  9. Biasa org pompuan, lemah. akal ad 1,nafsu ada 9.

    BalasPadam
  10. Kalau pilih wanita untuk di jadikan isteri pilihlah yang solehah dan beragama, kemudian barulah pilih keturunan dan rupa wajah...dan pedapat peribadi aku di samping semua tu, carilah wanita yang bijak berfikir dan tak ikut perintah membabi buta.

    BalasPadam
  11. macam2 boleh terjadi, jumaat ini adalah peluang terakhir. Lihat disini

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak reti apa betina tu..bodoh betul

      Padam
  12. nampak sgt bodohnye

    BalasPadam
  13. Tanpa Nama4/6/13 7:20 PG

    Minah bodoh bin tolol...
    Mati nanti suruh dia balut kain kapan yg ada bendera bn

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive