Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Khamis, Mei 09, 2013

RAHSIA BE END SAYANG SANGAT KAT TV3SUKU


DEY MACHA!!!
PERCAYAKAH ANDA?
HANYA KAWASAN YANG RAKYAT BERGANTUNG PADA TV3SUKU
DAN TVRAISYATIM BERJAYA DIMENANGI BE END
KAWASAN BANDAR HAMPIR SEMUA PR SAPU
PASAI TU DEPA KEMPEN GILA-GILA
DALAM TV RADIO DEPA PUNYA
SAMPAI MALAM KEPUTUSAN PRU PUN DOK KEMPEN LAGI
KAH! KAH! KAH!




Pakatan Rakyat menguasai ibu negeri2 di Malaysia. Barisan Nasional pula banyak menguasai kawasan pedalaman yang mana rakyat dinafikan media scara adil..
Konklusinya: jika rakyat dapat info secara adil, BN sudah lama dihumban oleh rakyat!

R.A.M.M

NAK TAU CARA CAJ HANDPHONE DI MANA SAJA ANDA BERADA?

21 ulasan:

  1. Tb 3/4 haramjadah!!!....

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama9/5/13 1:52 PTG

    jadi utk umno kekal berkuasa. umno akan pastikan org2 kampung masih lagi bercawat sampai kiamat.

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama9/5/13 1:54 PTG

    Apa kelas undi BN/Umno . Parti kampungan

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama9/5/13 2:07 PTG

    choiiiiiiiiiiiii

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama9/5/13 2:08 PTG

    macam bagus sgt undi PR ni..xnmpk ape kelebihan pn..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama9/5/13 3:52 PTG

      Sebab engko pn bodo tngok tv3suku tu. Sbb tu x nmpak kelebihan die. Bodo nak sgt jadi macai sejati. Undi bn ade kelbihan ke. Semua hrga brg naik, tax itu tax ini. Apa ngko ingat semua org kaya? ngko kaya xpe la.

      Padam
    2. Walau apa pun saudara tak boleh menafikan parti bukan BN memang tidak diberi peluang langsung bersuara dala tv dan radio. Bukankah ini melanggar prinsip demokrasi. Lebih buruk lagi cuba tengok papan tanda projek kerajaan. Kenapa diletak lambang dacing. Tidakah anda semua sedar ini juga melanggar aturan. Yang dikatakan kerajaan bukan hanya kabinet persekutuan. Institusi Raja, jabatan-jabatan kerajaan, polis, tentera dll itu semuanya di bawah institusi besar yang diistilahkan dengan perkataan "kerajaan" yang ada lambangnya sendiri. Cuba fikir dalam-dalam.

      Padam
  6. Tanpa Nama9/5/13 2:55 PTG

    Bn dapat satu diutara satu diselatan.

    BalasPadam
  7. Tanpa Nama9/5/13 3:34 PTG

    hee..hee... ambik kau..

    BalasPadam
  8. Tanpa Nama9/5/13 3:40 PTG

    Bodoh tu kan kawasan cina. Pr dan pas dipekaldaikan (bukan dipekudakan)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama9/5/13 3:54 PTG

      Ko pn bodoh. Ejaan pn x btol. org kg mane ko nih?

      Padam
    2. Kenapa perlu kita bersifat racis macam ini. Bangi bukan kawasan majoriti Cina, tetapi kenapa kita boleh kalah. Kita kena mengakui hakikatnya pengundi yang lebih "terididik" "nampaknya" lebih suka tidak menyokong BN. Kan lebih baik kita kaji sebab-musababnya, daripada asyik-asyik kita menyalahkan itu ini berasas kepada sentimen perkauman.

      Padam
  9. Tanpa Nama9/5/13 4:05 PTG

    tak baik kata bodoh.. pr cerdik ..Tak kisah la kena bodoh dgn dap . Yg penting duit ..ahaks . !

    BalasPadam
  10. Tanpa Nama9/5/13 4:23 PTG

    org kampung katakan....tak boleh salahkan dia org. Dlm comfort zone masing masing..

    BalasPadam
  11. Tanpa Nama9/5/13 5:07 PTG

    TB 1 2 3-suku ni semua untuk orang kampong bahlol aje, selagi di kampong kenalah bahlol otaknya sampai biarkan lembu dok di kondo, orang kampong tinggal dalam kandang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Anda sebenarnya menyampaikan suatu fakta yang ada asas, tapi malangnya bahasanya kasar sangat.

      Padam
  12. Bodoh org bandar konon. Minyak turun konon. Jadi kaldai cina. Pi dah...... Bukan ini kalilah tapi btg kali lah atau benggali lah.5 thn lagi pun kirim salam....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lagi satu pendapat yang penuh dengan kebencian perkauman. Sampai bila kita nak menang dengan cara ini? Semakin lama orang semakin bijak dan berpelajaran. Jangan biarkan mereka lari dpd kita. Kemajuan negara bergantung kepada para ilmuwan dan orang yang bijak. Kalau kebanyakan mereke terus menerus menolak kita, negara akan kerugian besar.

      Padam
  13. Tanpa Nama10/5/13 8:36 PG

    jgn bterusan salahkn pgundi d kampong... tingkatkn usaha bg kesedaran ... mana2 calon pr yg kalah jgn terus diam... buat kerja... baru org nmpk keikhlasan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama10/5/13 8:41 PG

      betul... kalau hnya time pru baru nk nampak btg idung... rakyat akan humban kamu...x kira parti mana...

      Padam
  14. Tanpa Nama12/5/13 4:05 PG

    Lu pikir la sendiri

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive