Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Sabtu, November 14, 2009

Adun Sri Serdang Perlu Mohon Maaf : MB | Nizar News



Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim kesal dengan tindakan yang dibuat Ahli Dewan Undangan Negeri Sri Serdang , Datuk Satim Diman yang mengatakan beliau tidak boleh dipercayai.

Ini berikutan dakwaan yang dibuat beliau bahawa Menteri Besar tidak menjelaskan pembayaran balik hutang pinjaman Bank Islam.

Sebaliknya menurut Tan Sri Khalid beliau telah diarahkan oleh mahkamah agar menyaman pihak pengurusan Bank Islam setelah menolak permohonan saman dari Bank Islam itu.

“Sri Serdang telah membuat kenyataan dalam dewan mengatakan oleh kerana saya tidak membayar bank hutang lepas itu dia mengatakan saya tidak boleh dipercayai dalam pengurusan ini sebenarnya perkara itu tidak benar kerana saya masih lagi dalam perbicaraan di mahkamah.

“Malah mahkamah telah membenarkan saya menyaman Bank Islam, bukan Bank Islam dulu saman saya tetapi ditolak tetapi membenarkan saya menyaman Bank Islam.

“Jadi bila saya menyaman Bank Islam macamane saya nak bayar ,jadi dia punya kenyataan yang berasaskan kepada itu dia telah membuat cerca kepada saya,” katanya.

Tan Sri Khalid berkata demikian dalam sidang media selepas Sidang Dewan Negeri ditangguhkan ,petang tadi.

Menurut Tan Sri Khalid lagi beliau telah meminta Adun Sri Serdang,Satim Diman agar memohon maaf kepadanya dengan kenyataan bertulis.

“Jadi berasaskan peraturan 70 Menteri Besar meminta beliau meminta maaf jika tidak Menteri Besar akan membuat satu


tvs


Saksikan Lelaki Kuat Pacak Langit
Beri sekali dapat banyak kali...
MAHUKAN PENDAPATAN RM2000-RM3000 SEMINGGU?
SEMUA KAMI LELONG!!!
Kelab BlackV6
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive