Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Khamis, Januari 13, 2011

DUN Tenang: Wanita lawan wanita?


SHAH ALAM - Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Tenang, dijangka menyaksikan pertembungan antara wanita apabila Barisan Nasional (BN) dan Pas dikatakan akan mengemukakan calon yang sama.

Namun, Ketua Penerangan Pemuda Pas Mazlan Aliman berkata, pihak media perlu menunggu pengumuman rasmi pada 16 Januari 2011 di Tenang nanti.

“Mesyuarat telah diadakan tetapi tunggulah ia diumumkan 16 Januari ini di Tenang, bagi kami di Johor siapa pun yang menjadi calon, tidak menjadi masalah.

“Apa yang penting hanyalah untuk melaksanakan misi merampas kembali kerusi ini dari UMNO dan BN,” katanya ketika dihubungi Sinar Harian semalam.

Difahamkan, mesyuarat tersebut telah memilih seorang daripada dua calon yang disenarai pendek oleh Pas Johor iaitu seorang dari Exco Pemuda, Fidaus Masod dan seorang lagi mewakili Dewan Muslimat Pas, Normala Sudirman.

Kelmarin, Setiausaha Agung Pas Datuk Mustafa Ali tidak menafikan ramalan ini dan memberitahu bahawa calon telah dikenal pasti.

Manakala, Timbalan Pesuruhjaya Pas Johor, Zulkifli Ahmad turut membayangkan hanya tinggal dua calon yang akan menggalas tanggungjawab itu.

Sementara itu, BN pula dipercayai akan meletakkan calon wanita yang merupakan Ketua UMNO Bahagian Labis, Haslinda Salleh sebagai calon.

Haslinda yang juga seorang usahawan pernah mengetuai Puteri UMNO Bahagian Labis, mengambil alih jawatan Ketua Wanita UMNO bahagian pada 2008.

SH

KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive