Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

Kasi like saja apa ada hal...

Biaqpila on Facebook
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, Januari 10, 2011

Fasha cetus kontroversi berbikini di Bali

GAMBAR Fasha (kanan) yang dipetik daripada Internet yang menunjukkan dia memakai bikini ketika bercuti di Bali, Indonesia.

KUALA LUMPUR - Pelakon Fasha Sandha memulakan tahun 2011 dengan kontroversi apabila gambarnya memakai bikini ketika bercuti di Bali, Indonesia sempena sambutan tahun baru tersebar di Internet.

Sebanyak enam keping gambar percutiannya tersebar dengan empat daripadanya menampilkan Fasha hanya memakai bikini dengan menyarungkan pario berwarna hijau muda.

Difahamkan Fasha bercuti bersama beberapa rakan wanitanya di pulau peranginan tersohor itu sempena sambutan tahun baru selama beberapa hari.

Bagaimanapun, Fasha ketika dihubungi Kosmo! semalam enggan memberikan sebarang komen berhubung isu tersebut dan hanya menjawab melalui khidmat pesanan ringkas (SMS).

kosmo

KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

4 ulasan:

  1. dia dh lama beli baju mandi tu kt petaling street....gian nak pakai le tu...pasai tu pi Bali...kat bali mana ada kenai dia....kira ok la tu... kalau dia bogel terus...amacam...standard la...SELEBERETI....PERGGGGGGGGHHHHHH

    BalasPadam
  2. apa nak gaduh? dia kan ada mak bapak...kalau depa pun tak sibuk dgn isu ala 'remeh temeh'ni..kita nak sibuk buat apa kan...betul jugak..lain la kalau dia bogel terus mcm kata saudara tanpa nama kat atas ni..

    BalasPadam
  3. tolong bantu lajukan firefox

    BalasPadam
  4. biasalah...kita kat malaysia pon dah macam kat hollywood..maklum la..artis2 malaysia semuanya SPM dan bongok2 belaka...hahahaha

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive