Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Sabtu, Januari 15, 2011

Suami Untuk Disewa

Wanita solo ditawar suami untuk sewa


TBILISI: Satu perniagaan baru di Georgia menawarkan ‘suami’ untuk disewa wanita bujang yang memerlukan bantuan menyelesaikan kerja rumah mereka.

Namun, pemilik perniagaan itu mengakui apa yang diperlukan sesetengah pelanggannya ialah kasih sayang. “Kami menyediakan perkhidmatan untuk wanita yang memerlukan bantuan menyiapkan kerja rumah contohnya seperti kerja membaiki,” kata pemilik perniagaan itu, Beso Mchedlishvili. Namun menurutnya, ramai wanita keliru dengan nama syarikatnya - Suami Untuk Sejam - dan mereka meminta perkhidmatan berlebihan. Sejak syarikat terbabit beroperasi di negara bekas Soviet itu dua bulan lalu, bilangan wanita yang inginkan perkhidmatan intim bertambah ramai mengatasi perkhidmatan asal yang ditawarkan. - AFP

+++++

RIBUN-MEDAN.com - Ada bisnis baru di Georgia yang menawarkan perempuan lajang suami sewaan selama sejam. Namun, pemilik perusahaan mengaku bahwa konsumennya membutuhkan cinta.

"Layanan kami memberikan bantuan kepada perempuan yang membutuhkan bantuan seperti mengerjakan pekerjaan rumah dan memperbaiki beberapa pekerjaan," kata pemilik perusahaan,Beso Mchedlishvili.

Namun, ia mengatakan bahwa banyak perempuan yang bingung dengan nama perusahaan itu, Suami Selama Sejam, dan ingin sesuatu yang lebih.

Sejak masuk ke bisnis ini, Georgia yang merupakan bekas wilayah Uni Soviet, jumlah perempuan yang menelepon makin banyak selama meminta tambahan beberapa jam untuk melakukan kegiatan tersebut.

"Jadi kami harus menjelaskan kepada mereka bahwa para pria yang bekerja bukan pelacur," jelas Mchedlishvili.

"Mereka membantu apapun namun pekerjaan mereka tidak menyediakan cinta dan kasih sayang," ujarnya. Menyewa suami di perusahaan yang berasal Tbilisi dengan biaya sekitar 17 dollar AS (Rp 154 ribu) selama sejam.


KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

2 ulasan:

  1. Salam.memg dah terbaca berita ni pagi tadi. Baguih juga klau ada iklan " Suami untuk dikahwini" kat malaya ni. Sure maslah andartu oleh diatasi. Umi Hafilda pun boleh manfaatkan.

    BalasPadam
  2. hahaha. adeh. macam2 dunia skrg.

    salam ziarah.

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive