Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, Januari 31, 2011

HADIAH KEMENANGAN BN

SEPERTI BIASA...
HADIAH UNTUK KEMENANGAN BN KEPADA SELURUH RAKYAT 1MALAYSIA
KAH!KAH!KAH!
UNDILAH LAGI BARANG NAIK...
LAGI DAN LAGI...
KAH!KAH!KAH!
ANDA TENTU TAK RUGI...

RON97 naik 10 sen lagi


Harga petrol RON97 akan dinaikkan 10 sen berkuatkuasa tengah malam ini menurut satu sumber industri. Dengan kenaikan itu, harga petrol RON97 akan meningkat menjadi RM2.50 seliter (RM2.40 sebelumnya).
Ini merupakan kenaikan harga yang keempat berturut-turut bagi petrol RON97.Kenaikan harga ini juga dilakukan sehari selepas pilihan raya kecil DUN Tenang yang berlangsung semalam.


Semenjak tahun lalu, harga RON97 mula dinaikkan kepada RM2.15 pada 2 November, RM2.30 pada 1 Disember dan terus meningkat kepada RM2.50 pada 4 Januari tahun ini.
Harga bagi petrol RON97 yang banyak digunakan oleh kenderaan berkuasa tinggi, tidak ditetapkan kerajaan kerana ia diapung mengikut pasaran minyak dunia semasa.
Apungan itu diperkenalkan tahun lalu dan satu gred baru petrol RON95 turut diperkenalkan.
Harga bagi RON95 kini ditetapkan pada kadar RM1.80 seliter.
Pengurangan subsidi bagi bahan keperluan seperti petrol telahpun mula diperkenalkan melalui Unit Pengurusan Prestasi dan Pelaksanaan (PEMANDU) sejak awal tahun lalu.
Badan berkenaan ditubuhkan bagi mengurangkan beban subsidi negara.

MK


KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

7 ulasan:

  1. naik sekupang?? apa ada hal! makcik dan pakcik felda tenang tu byk duit laa..

    hehehe padan muka depa!

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama1/2/11 4:15 PG

    GOTAH DEN NAIK 3 HINGGIT KELAPA SAWIT NAIK 30 HINGGIT OKLAH LA. TU NAMA NAIK TAIK GIGI AJA TAK KISAH PUN.ALHAMDULILAH.

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama1/2/11 7:29 PG

    naik seposen mcm tak stendet langsung, naik le 3/4 ringgit sekurang-kurangnya, aku tengok kat tv rakyat tenang gembira dan tersenyum getah ngan kelapa sawit naik harga, aku sokong beratus peratus naikkan lagi harga minyak ikut suka hati bukan ikut ikut harga pasaran

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama14/2/13 5:09 PG

    Hi colleagues, pleasant piece of writing and fastidious urging commented here,
    I am genuinely enjoying by these.
    Visit my web blog ; michael kors purses on sale

    BalasPadam
  5. Wow that was odd. I just wrote an extremely long comment but after I clicked submit my
    comment didn't show up. Grrrr... well I'm not writing all that over again.
    Anyway, just wanted to say fantastic blog!

    my web page - ロレックスレプリカ

    BalasPadam
  6. Hello, this weekend is pleasant for me, because this point in time
    i am reading this wonderful educational paragraph here at my house.


    Have a look at my blog post :: rolexコピー

    BalasPadam
  7. Do you mind if I quote a few of your posts as long as I provide credit and sources back to your site?
    My website is in the exact same area of interest as yours and my visitors would truly benefit from a lot of the information you provide here.
    Please let me know if this okay with you. Regards!

    Here is my webpage Juegos Online

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive